امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز نهضت آبرسانی در دشت ورامین/۲۰ پروژه بهره برداری شده است

ورامین- ابتکارآنلاین: نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره برداری و آغاز عملیات ۲۰ پروژه آبرسانی در دشت ورامین گفت: نهضت آبرسانی در دشت ورامین آغاز شده است.
کد خبر: 2546
زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ قبل از ظهر -
196 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین- حسین نوش آبادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بهره برداری از مخزن یک هزار متر مکعبی آب شرب روستای محمدآباد عرب‌ها اظهار داشت: طی مراسمی که در روستای محمدآباد عرب‌ها در بخش جوادآباد آباد ورامین، ضمن بهره برداری از مخزن یکهزار متر مکعبی بتنی و پنجاه متر مکعبی فلزی این روستا که روز گذشته انجام شد، عملیات اجرایی مخزن یک هزار متر مکعبی آب شرب روستای خاوه و نیز مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای قلعه بلند آغاز و مخزن یکهزار متر مکعبی روستای ریحان آباد و خط ۲۵۰۰ متری آب شرب سلمان آباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

نوش‌آبادی با بیان اینکه نهضت آبرسانی در دیار پانزده خرداد آغاز شده است گفت: در طی روزهای اخیر بیش از ۲۰ پروژه آب رسانی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ میلیون ریال یا بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است که نشانه عزم جدی شرکت آبفای جنوب شرق برای خدمت رسانی به مردم است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: دهه هشتاد نهضت گاز رسانی به روستاها انجام شد و در دهه ۱۴۰۰ نهضت آبرسانی شروع شده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران عنوان داشت: به موازات نهضت آبرسانی به روستاها جهت شرب مردم، تأمین آب زراعی با بهره برداری از پروژه انتقال پساب تصفیه شده تهران به دیار پانزده خرداد با حداقل پنج متر مکعب در ثانیه، مشکل اساسی آب کشاورزی برای همیشه حل خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *