امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل خبرداد:

۱۳۰ نفر مربی شنا در اردبیل فعال هستند

اردبیل – ابتکارآنلاین: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل گفت: ۱۳۰ نفر مربی شنا در اردبیل فعال هستند که تقریباً ۷۰ نفر آنها آقا و ۶۰ نفر مربی بانوان هستند.
کد خبر: 2591
زمان انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ بعد از ظهر -
259 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – ساجد کاظمی نسب اظهار کرد: بالغ بر ۳۰۰ نفر شنا در استان اردبیل وجود دارد که به علت‌های مختلف از صحنه ورزشی خداحافظی کردند و ۱۲۰ نفر آنها فعال هستند.

 

وی با بیان اینکه تقریباً حدود ۴۰۰ نفر در سطح استان بیمه شده ورزش شنا وجود دارد، تصریح کرد:  اکثر این افراد برای شهرستان اردبیل هستند که انتظار می‌رود با فعالیت بیش‌ازپیش رؤسای هیئت‌های شهرستان‌های استان این تعداد افزایش یابد.

 

کاظمی نسب با بیان اینکه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو فعلاً در ۸ شهرستان استان فعال است، تشریح کرد: این هیئت در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، خلخال، گرمی، مشکین‌شهر، پارس‌آباد و بیله‌سوار وجود دارد و تلاش می‌کنیم در شهرستان‌های دیگر هم در صورت امکان هیئت را راه‌اندازی کنیم.

 

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل با بیان اینکه ۷ مرداد در انتخابات هیئت به‌عنوان رئیس انتخاب شده‌ام، بیان کرد: برنامه ما این است که طی دو تا سه سال آینده به‌صورت آموزش‌محور در راستای اهداف قهرمانی پیش برویم.

 

به گفته کاظمی نسب، استان اردبیل مربیان توانایی دارد که با کمی آموزش‌های تخصصی می‌توان آنها را به‌سوی قهرمان‌پروری سوق داد.

 

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل اضافه کرد: متأسفانه در حال حاضر اردبیل تیم شنای قوی برای عرض‌اندام ندارد تا حرفی برای سخن‌گفتن داشته باشد ولی تلاش می‌کنیم با کمک مربیان مجرب و برنامه‌های بلند مدتی که توسط تیم تخصصی در کمیته فنی در حال برنامه‌ریزی است، بتوانیم سهمی از مدال‌های رنگین شنا داشته باشیم.

 

کاظمی نسب با بیان اینکه در استان اردبیل امکانات سخت‌افزاری وجود دارد، تشریح کرد: نبود استخر اختصاصی برای هیئت اصلی‌ترین مشکل پیش روی هیئت استان است درحالی‌که اصلی‌ترین ابزار برای هیئت، استخر است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *