امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز طرح کنترل ترافیکی اربعین در همدان

همدان- ابتکارآنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از آغاز طرح کنترل ترافیکی اربعین به منظور روان سازی تردد خودروها در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 2615
زمان انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ قبل از ظهر -
286 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: با آغاز این طرح هفت تیم خودرویی از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی پلیس راهور شهرستان همدان یعنی از میدان فرودگاه تا میدان کربلا مستقر شدند.

 

وی اضافه کرد: این تیم ها به صورت شبانه روزی در محل های تعیین شده حضور دارند تا نسبت به کنترل تردد وسائل نقلیه و جلوگیری از بروز تصادف به ویژه در نقاط حادثه خیز و بحرانی اقدام کنند.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی تعریف شده برای تیم های خودرویی روان سازی ترافیک، رسیدگی سریع به سوانح احتمالی و ترسیم کروکی به منظور جلوگیری از بروز گره های ترافیکی است.

 

سرهنگ جمالی ادامه داد: همدان کمربندی ندارد و معبر خروجی آن از بلوار نجفی به سمت بلوار ارتش و استان غربی بسیار کم عرض و باریک است بنابراین در صورت بروز سانحه، احتمال بروز ترافیک زیاد است.

 

وی از شهروندان و مسافران خواست در صورت بروز تصادف، خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست و به مکانی امن تا رسیدن عوامل پلیس راهور برای ترسیم کروکی منتقل کنند در غیر اینصورت به علت مسدود شدن راه و کندی تردد خودروها شاهد اوج گرفتن ترافیک در معابر شهر همدان خواهیم بود.

 

سرهنگ جمالی گفت: میزان تردد خودروها در معابر درون شهری همدان با توجه به افزایش روز به روز استقبال از مراسم پیاده روی اربعین، ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و در چند روز گذشته سانحه منجر به فوت و جرح زائران اربعین حسینی نداشته ایم.

 

همدان به واسطه قرار گرفتن در مسیر استان های غربی کرمانشاه و کردستان همه ساله با آغاز پیاده روی اربعین به مسیری پرتردد تبدیل شده که اقدامات انتظامی لازم برای ایمن سازی تردد زائران صورت می گیرد.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *