امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش معافیت مالیاتی صنایع شهرک صنعتی بشاگرد به ۱۰ سال

هرمزگان – ابتکارآنلاین: استاندار هرمزگان گفت: با مصوبه ویژه دولت، مدت معافیت مالیاتی صنایع مستقر در شهرک صنعتی بشاگرد از ۵ سال به ۱۰ سال افزایش یافت.
کد خبر: 2667
زمان انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ قبل از ظهر -
318 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی دوستی افزود: تلاش ما مساعد کردن همه نقاط استان برای سرمایه‌گذاری است، اما در این بین برخی نقاط به دلیل بکر بودن در حوزه صنعتی باید مشوق‌های بیشتری برای جذب سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود.

 

وی گفت: بر همین اساس طرح افزایش مدت زمان معافیت مالیاتی را مطرح کردیم و با پیگیری‌های انجام شده با مصوبه ویژه دولت مدت زمان معافیت مالیاتی شهرک صنعتی بشاگرد و واحد‌هایی که در این شهرک مستقر می‌شوند از ۵ سال به ۱۰ سال افزایش یافت تا سرمایه‌گذاران بتوانند با استفاده از این امتیاز نقش پررنگ تری در توسعه صنعتی بشاگرد داشته باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به حمایت ویژه دولت از طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت زدایی افزود: هدف ما ایجاد بستری امن و مطمئن برای سرمایه گذاری در استان است و در همین راستا حمایت‌های مختلف و متنوعی همچون مشوق‌های مالیاتی، ایجاد زیرساخت‌های شهرک صنعتی، تسهیلات و یارانه نرخ تسهیلات، توسعه راه‌های دسترسی و ترانزیت را در برنامه تکریم سرمایه گذاران قرار داده ایم.

 

مهدی دوستی گفت: معتقدیم راه توسعه و ایجاد شغل در شهرستان بشاگرد، بهره گیری از ظرفیت‌های مغفول مانده منطقه نظیر معادن است که مبنای توسعه صنعتی این شهرستان است.

(منبع: خبرگزاری صداوسیما)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *