امروز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳

روغن زیتون تقلبی به ارزش هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد

زنجان – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی استان از کشف چهار هزارو ۵۰۰ لیتر روغن زیتون تقلبی و غیربهداشتی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان طارم خبر داد.
کد خبر: 2749
زمان انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ بعد از ظهر -
319 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سردار محمد طراقیه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان طارم از تهیه و تولید روغن زیتون تقلبی در سطح شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این کارگاه چهار هزارو ۵۰۰ لیتر روغن زیتون تقلبی، غیربهداشتی و قاچاق را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی روغن های کشف شده را هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: صاحب این کارگاه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

سردار طراقیه تاکید کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، ماموران انتظامی استان زنجان با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام، با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد.

 

کشف لوازم یدکی قاچاق در زنجان

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف انواع لوازم یدکی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 

سرهنگ  حسین بدری  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۳۷ قطعه لوازم یدکی خارجی قاچاق کشف شد که راننده مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد.

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص راننده خودرو به همراه کالای کشف شده تحویل مراجع قضایی شد.

 

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف انواع قاچاق میلیاردی در زنجان

 

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

 

سرهنگ ایرج خانی پور افزود : ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و کامیون مشکوک و همچنین از وجود ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک باب مغازه تعمیرگاه موتور مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی از وانت نیسان و کامیون ۱۲۷ قطعه انواع لوازم یدکی خودروهای خارجی و ۲ هزار و ۵۰۰  لیتر گازوئیل خارج از شبکه کشف و همچنین در بازرسی از مغازه ۲ دستگاه موتور سیکلت بالای ۲۵۰ سی سی و قاچاق را کشف کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان مجموع ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

سرهنگ خانی پور خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف بیش از پنج کیلوگرم تریاک در زنجان

 

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی و کشف بیش از پنج کیلوگرم تریاک خبر داد.

 

سرهنگ داود مرسلی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عنوان طرح ” عاصفات ” ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان زنجان حین اجرای طرح ، موفق به دستگیری سه نفر فروشنده مواد مخدر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه از متهمان دستگیر شده پنج کیلو و ۸۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اعلام اینکه مواد مخدر و اعتیاد، ریشه بسیاری از جرایم و بزه کاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ میشود گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

 

کشف سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در ابهر

 

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، از کشف سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

 

سرهنگ محمد مهدیخانی، گفت: در راستای اجرای طرح کشف خودورهای مسروقه همچنین پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهر ابهر و تمرکز بر نقاط حاشیه نشینی و دارای سابقه سرقت، عوامل دایره تجسس و گشت کلانتری۱۲ اثیرالدین ابهر با بکارگیری شگردهای پلیسی، سه سارق سابقه دار را شناسایی کردند.

 

وی افزود : ضمن هماهنگی با مقام قضایی هر سه متهم در عملیات های غافلگیرانه در مخفیگاه های خود دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک فقره سرقت محتویات خودرو کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه هر سه سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: حفظ و حراست از جان و مال مردم وظیفه قانونی و شرعی پلیس است و این امر مهم، در شهرستان ابهر با جدیت پیگیری می شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *