امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد شبکه مستقل تلویزیونی در استان تهران از مطالبات مردم است

تهران- ابتکارآنلاین: نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شبکه مستقل تلویزیونی در استان تهران از مطالبات مردم است.
کد خبر: 2777
زمان انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ قبل از ظهر -
68 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین نوش‌آبادی صبح سه شنبه در خصوص دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما که شب گذشته انجام شده بود بر ضرورت راه اندازی شبکه مستقل تلویزیونی برای شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد.

 

نوش‌آبادی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان فرهنگی، اقتصادی و کشاورزی جنوب شرق استان تهران و نقش اساسی مردم این منطقه در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور و برخورداری از فرصت‌های مناسب در حوزه‌های مختلف، عدالت رسانه‌ای و پوشش اخبار و بیان مطالبات مردم را از رسانه ملی، یک امر ضروری دانست و بر توسعه کمی و کیفی برنامه‌ای شبکه استانی تهران، تاکید کرد.

 

جبلی رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این دیدار با تأیید ظرفیت‌های انسانی، فکری و فرهنگی استان تهران بویژه جنوب شرق، سیاست صدا و سیما را بر توسعه شبکه‌های استانی مورد تاکید قرار داد و گسترش برنامه‌ها و پوشش بیشتر اخبار شهرستان‌های استان تهران خصوصاً جنوب شرق با محوریت ورامین را از اولویت‌های سیمای جمهوری اسلامی دانست.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *