امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

پاکدشت به منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه تبدیل می شود

پاکدشت – ابتکارآنلاین: فرماندار پاکدشت از برنامه ریزی هدفمند در راستای اجرای مصوبه ویژه سفر رییس جمهور به استان تهران با موضوع تبدیل پاکدشت، پایتخت گل ایران به منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه خبر داد.
کد خبر: 2784
زمان انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ قبل از ظهر -
353 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – اردستانی افزود :شهرستان پاکدشت به دلیل همجواری با پایتخت از اهمیت جغرافیایی بالایی در استان تهران برخوردار است و از ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در بخش های کشاورزی و صنعتی بهره می برد.

 

وی اظهار کرد : شاید بسیاری از مردم استان تهران و حتی کشور، شهرستان پاکدشت را با شهرک های صنعتی متعدد و کارخانجات فراوان آن بشناسند به طوری که این شهرستان به عنوان قطب صنعتی استان تهران محسوب می شود اما باید توجه داشت که ظرفیت های این شهرستان فقط در بخش صنعتی خلاصه نمی شود.

 

شهرستان پاکدشت امروز توانسته است در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و اقتصادی به پیشرفت های بزرگ و قابل توجهی برسد و این امر مرهون تلاش سرمایه گذاران و فعالان تولیدی و اقتصادی و همراهی مسئولان است.

 

 

اردستانی افزود :شهرستان پاکدشت با حدود ۱۲۵۰ هکتار سطح زیر کشت گلخانه ای گل و گیاه و با تولید ۱میلیارد و ۲۳ میلیون (۹۰درصد) گل شاخه بریده استان را تامین می کند.

 

وی ادامه داد: یکی از بخش هایی که طی سال های اخیر در شهرستان پاکدشت با رشد قابل توجهی روبرو بوده است، تولیدات گلخانه ای این شهرستان است به طوری که امروز پاکدشت به عنوان یکی از قطب های گل و گیاه کشور به حساب می آید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *