امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم‌دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی:

۱۴۰۰ هکتار از اراضی پیشوا متعلق به شهرک صنعتی این شهر است

پیشوا- ابتکارآنلاین: نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ هکتار از اراضی پیشوا متعلق به شهرک صنعتی این شهر است، گفت: اختصاص نیمی از این زمین به تولیدکنندگان اشتغال زیادی ایجاد می کند.
کد خبر: 2799
زمان انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ بعد از ظهر -
101 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  حسین نوش آبادی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی دشت ورامین که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد اظهار داشت: زمانی در ورامین، قرچک و پیشوا هیچ شهرک صنعتی وجود نداشت که در ابتدای دوره اول نمایندگی بنده در سفر وزیر صنعت مجوز ساخت شهرک‌های صنعتی را گرفتیم.

 

وی گفت: در دو سال گذشته فقط پنج بازدید و جلسه در شهرک صنعتی پیشوا داشتم و ۲۰ جلسه هم در چرمشهر و سالاریه برگزار شده است.

 

نوش آبادی بیان داشت: ۱۴۰۰ هکتار از اراضی متعلق به شهرک صنعتی پیشوا است که فقط اختصاص نیمی از زمین به تولید کنندگان موجب اشتغال بسیار زیادی در دشت ورامین می‌شود.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص زمین برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان هم شهرک‌های صنعتی ورامین، قرچک و پیشوا باید در دستور کار باشد.

 

وی در خصوص مشکلات فاضلاب شهرک‌های صنعتی گفت: تجهیز و ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی با توجه به کمبود آب و مشکلات محیط زیستی دارای اهمیت است.

 

نوش آبادی گفت: شهرک‌های صنعتی در این منطقه آمادگی استقرار بسیاری از کارخانجات تهران را دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *