امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان بخش فرهنگی جشنواره نماز در سمنان

سمنان – ابتکارآنلاین: فراخوان بخش فرهنگی، هنری و ادبی جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی فضای مجازی نماز با عنوان " فجر تا فجر " در استان سمنان منتشر شد.
کد خبر: 2890
زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ بعد از ظهر -
354 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جشنواره فضای مجازی نماز «فجر تا فجر» استان سمنان در موضوعات نماز و مسجد، نماز و مدرسه، نماز و نمازگزاران، نماز و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نماز و وحدت ملی، نماز و خانواده و نماز و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منتشر شده است.

این جشنواره در دو بخش کودکان و دانش آموزان سه تا ۱۸ سال و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود و هنرمندان، دانشجویان، دانش آموزان، و کودکان می‌توانند با ارسال آثار در آن شرکت کنند.

بخش فرهنگی این جشنواره در قالب‌های کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح‌های گرافیکی شامل پوستر، اینفوگرافی، کالیگرافی، سخن نگاشت و عکس نگاشت، سرود، عکس خوشنویسی، و استوری در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

همچنین بخش ادبی جشنواره نماز فجر تا فجر شامل شعر، داستان، خاطره، قصه و قصه گوی، فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود در این قالب‌ها و در بستر فضای مجازی مانند اینستاگرام، و آپارات با هشتگ‌های #نور_نماز_بندگی و #فجر_تا_فجر_سمنان منتشر کرده و با مراجعه به سایت http://noor.namaz.ir فایل اثر تولیدی خود را ارسال کنند.

این جشنواره که زمان اجرای آن از بهمن ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۱ تعیین شده است، زمان مرحله استانی آن یکم بهمن ۱۴۰۱ و مرحله کشوری آن ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *