امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی ورامین:

عامل تیراندازی در ورامین لحظاتی بعد از وقوع جرم دستگیر شد

ورامین- ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی ورامین از دستگیری عامل تیراندازی لحظاتی پس از وقوع جرم در محل خبر داد و گفت: طی این عملیات یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی کشف شده است.
کد خبر: 2933
زمان انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ بعد از ظهر -
68 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ جعفر شمس بیرانوند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عامل تیراندازی لحظاتی پس از وقوع جرم در ورامین خبر داد.

 

بیرانوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به جرح در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان ورامین قرار گرفت.

 

وی افزود: در همین راستا با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم در هنگام درگیری و اقدام به تیراندازی در کمتر از چند دقیقه در محل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی ورامین با اشاره به اینکه این درگیری به دلیل اخلاف ملکی رخ داده بود بیان داشت: در این درگیری یک نفر بر اثر شلیک گلوله توسط متهم اصلی مجروح و بلافاصله با حضور عوامل انتظامی و اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

بیرانوند خاطر نشان کرد: در این رابطه سه نفر متهم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر و یک قبضه کلت کمری و یک قبضه خشاب به همراه مقادیری فشنگ کشف شد.

 

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی و اختلاف ملکی عنوان کرده بود، بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

بیرانوند در خاتمه عنوان داشت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *