امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

در دفاع مقدس “نمی‌شود و نمی‌توانیم” معنی نداشت

همدان – ابتکارآنلاین: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه رمز پیروزی دفاع مقدس این بود که "نمی‌شود و نمی‌توانیم" در عملیات‌ها وجود نداشت، گفت: رزمندگان هر آنچه داشتند با تمام توان به کار می‌گرفتند و فرماندهان در کنار آنها می‌جنگیدند.
کد خبر: 3013
زمان انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ بعد از ظهر -
198 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار مهدی ظفری چهارشنبه ۳۰ شهریورماه در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که در استان همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس بزرگترین واکنش جهانی و نخستین واکنش نظام یافته همگرای دنیای استکبار علیه یک انقلاب و ملت بود، افزود: این حرکت نانوشته زمانی اتفاق افتاد که هنوز شاکله قدرت سیاسی در جمهوری اسلامی شکل نگرفته بود.

 

وی اضافه کرد: این حرکت امروز سبب ایجاد یک ارتش راهبردی، سپاهی در اوج حرکت‌های انقلابی، نیروهای بسیج در سطح استراتژی و جامعه پویا و دیندار است.

 

ظفری با اشاره به اینکه به برکت وجود دفاع مقدس جامعه ایران آنقدر بزرگ شده است که امواج بی پایه‌ای که دشمن گاهی اوقات به وجود می‌آورد دیده نمی‌شوند، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس این است که هر کسی در جایگاه خود یک قهرمان بود.

 

وی با بیان اینکه رمز پیروزی دفاع مقدس این بود که “نمی‌شود و نمی‌توانیم” در عملیات‌ها وجود نداشت، اظهار کرد: رزمندگان هر آنچه داشتند با تمام توان به کار می‌گرفتند و فرماندهان در کنار آنها می‌جنگیدند.

 

ظفری با اشاره به اینکه امروز روز تجلی عشق و عاشقی مرید و مراد است، بیان کرد: جایگاه پیشکوت و رزمندگان دفاع مقدس تا حدی در جامعه با ارزش است که روزی را به تجلیل از آنها با حضور رهبر انقلاب اختصاص داده‌اند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *