امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه رشت:

برخورد قاطع با آشوبگران مطالبه مردم از دستگاه قضا است

رشت- ابتکارآنلاین: امام جمعه رشت برخورد قاطع با آشوبگران و افرادی که قرآن و مسجد را آتش زده و به مقدسات توهین کردند را مطالبه مردم از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: با تحریک کنندگان هم باید برخورد شود.
کد خبر: 3198
زمان انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ بعد از ظهر -
196 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه همه مردم از دستگاه قضا انتظار دارند علل و عوامل مرگ مهسا امینی را بررسی و بیان کند، اظهار کرد: قطعاً بررسی دقیق و روشن و بیان آن برای مردم اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد.

 

وی در ادامه به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، افزود: دشمن می‌داند اسلام و قرآن مایه حیات است لذا آنها را نشانه گرفته است.

 

امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر در کشور و به ویژه در استان گیلان تصریح کرد: برخی هنجارشکنی‌های اخیر زمینه نگرانی و آزردگی خاطر مردم را ایجاد کرده و از این رو دستگاه قضا باید با قاطعیت برخورد کند.

 

وی همچنین با بیان اینکه با عوامل تحریک کننده آشوبگران نیز باید برخورد قاطع انجام شود، گفت: عده‌ای با تحریک احساسات جوانان آنها را وادار به آتش زدن مسجد و قرآن و هتک حرمت مقدسات کردند که باید برخورد شود.

 

آیت الله فلاحتی ادامه داد: جمهوری اسلامی یک گام از آرمان‌های خود که رعایت اصول و قوانین اسلام به ویژه عفاف و حجاب عقب نخواهد نشست.

 

وی با بیان اینکه خانواده‌ها نقش مهمی در این مسیر دارند، اضافه کرد: جمهور اسلامی ایران در سایه خون شهدا و رهبری داهیانه امامین انقلاب توانسته در مسیر اجرای احکام اسلامی گام بردارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه اقدامات رسانه‌های معاند در حوادث اخیر و گذشته گفت: رسانه‌های معاند با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای که برخی کشورها در اختیار آنها قرار داده به تخریب اسلام و مسلمانان می‌پردازند و دلشان برای ملت ایران نمی سوزد بلکه به فکر منافع خود هستند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *