امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مردم با بصیرت به سرعت راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند

هرمزگان – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی با اجرای قانون و برخورد با اغتشاشگران، غفلت بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر را جبران کرد.
کد خبر: 3219
زمان انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ بعد از ظهر -
136 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در جمع نمازگزاران بندرعباسی، با اشاره ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی و همچنین تشکر از نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشگران افزود: یکی از مهمترین دلایل وجود امنیت در کشور، تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی برای تامین نظم و برخورد با متخلفان است.

 

خطیب نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه حکومت بدون الزام معنا ندارد، عنوان کرد: وظیفه همه ما این است که اجازه ندهیم اقتدار پلیس در جامعه کم شود.

 

وی با اشاره به اینکه منافقان، اراذل و اوباش و نوجوانان احساسی عوامل اصلی اغتشاش‌های روزهای گذشته در کشور بودند، حاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم با بصیرت ایران اسلامی به سرعت راه خود را از راه اغتشاشگران جدا کردند.

 

عبادی زاده ادامه داد: اکنون دشمن با جنگ روانی در حال تحریک نوجوانان ما برای ایجاد آشوب در کشور است و با رسانه هایش سعی می‌کند مشکلات موجود در کشورا بزرگ جلوه دهد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرد.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به لزوم برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم عمومی، تصریح کرد: خانواده‌ها باید مراقب باشند که فرزندانشان در دام توطئه‌های رسانه‌های غربی گرفتار نشوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده از مسئولان کشور خواست هرچه سریعتر با اجرا و راه اندازی شبکه ملی اینترنت، شرایط نامطلوب موجود در فضای مجازی را کنترل کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *