امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

دشمنی و بدخواهی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پایانی ندارد

ورامین- ابتکارآنلاین: همزمان با سالروز شهادت یازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) پدر بزرگوار امام زمان(عج) مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در شهرستان ورامین برگزار شد.
کد خبر: 3360
زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ بعد از ظهر -
162 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در این مراسم که روز چهارشنبه در مصلای صاحب‌الزمان(عج) ورامین برگزار شد، شرکت کنندگان در عزای شهات امام یازدهم شیعیان به سوگواری پرداخته و یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت از جمله شهدای نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران را با محوریت شهید طلبه مهدی زاهدلویی گرامی داشتند.

 

در این مراسم معنوی که با حضور خیل عظیم مردم خداجوی شهرستان ورامین برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در غم شهادت امام حسن عسکری(ع) مرثیه سرایی کرده و به یاد مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت نوحه خوانی کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در فتنه‌های گوناگون ثابت کرده‌اند که با بصیرت و شناخت کامل از توطئه دشمنان قسم خورده نظام، از انقلاب خود حمایت کرده و اجازه نمی‌دهند که فتنه‌گران آسیبی به این کشور وارد کنند.

 

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی اظهار داشت: دشمنی و بدخواهی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پایانی ندارد و این بصیرت و شناخت مردم و پشتیبانی آنان از نظام و ولایت فقیه است که می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را خنثی کند.

 

امام جمعه موقت ورامین افزود: در جریان فتنه اخیر برخی از عناصر خودفروخته با فریب دادن جوانان و سوار شدن بر موج احساسات آنان تلاش کردند که امنیت کشور را با خطر مواجه کند ولی رشادت و از خودگذشتگی مردم و شهادت طلبی نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه که تعدادی از آنان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند نگذاشت تا آسیبی به کشور وارد شود.

 

وی گفت: مردم ورامین در جریان اغتشاشات اخیر بار دیگر حضور به هنگام خود را در صحنه به نمایش گذاشته و ثابت کردند که در همه حال پای کار انقلاب اسلامی هستند.

 

محمودی اظهار داشت: در این فتنه آمریکایی ، صهیونیستی تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی ، سپاه ، بسیج و طلبه شهید مهدی زاهدلویی ناجوانمردانه به دست ایادی استکبار جهانی به شهادت رسیدند که شهادت مظلومانه آنان رسواگر جریان نفاق و فتنه گردید.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: وظیفه ماست تا ضمن اعلام همدردی با این مدافعان امنیت، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داریم، امروز مردم خاستگاه قیام ۱۵ خرداد ، ورامین قهرمان با حضور خود نشان دادند پای کار این نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند ؛ بنده به عنوان یک طلبه از شما مردم عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

 

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران یادآور شد: فتنه گران بدانند که خون های مطهر این شهیدان گریبان آنها را خواهد گرفت و توطئه هایشان را خنثی خواهد کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *