امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان:

بسیجیان سرباز امام زمان (عج) خواهند بود

زنجان – ابتکارآنلاین: جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج ارزشمندترین و یادگار اعجازگونه امام خمینی (ره) است و بسیجیان سرباز امام زمان (عج) خواهند بود.
کد خبر: 3408
زمان انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ بعد از ظهر -
197 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سردار ابوالفضل طهماسبی پیش از ظهر امروز (۱۴ مهرماه) در مراسم اختتامیه جشنواره استانی اسوه، ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام عصر (عج)، با اشاره به پیشرفت بسیج و بسیجیان در جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: امسال شاهد برپایی جشنواره استانی اسوه در زنجان بودیم که این رویداد بسیار موفق‌تر و پررنگ‌تر از سال گذشته با حضور ۱۱۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار و تلاش بسیار خوبی از سوی بسیج محلات و فرماندهان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره انجام شد که شایسته قدردانی است.

 

وی با اشاره به وظیفه بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب نقش بسیار موثر و وظیفه خاصی را بر عهده دارد و طبق بیانات مقام معظم رهبری، دشمن در تلاش بود تا زیبای‌ها و زحمات انقلاب نادیده گرفته شود اما به لطف زحمات بسیج و سایر ارگان‌های خدمت‌گزار نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشه‌های دشمنان باطل شد.

 

طهماسبی اظهار کرد: ما در نظر داریم که بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به مقصد و هدفی که ایشان برای بسیج مشخص کرده‌اند و با سرلوحه قرار دادن شش توصیه کلیدی ایشان در این بیانیه، به اهداف مذکور نائل شویم.

 

این مسئول با بیان اینکه بسیج امروز بدون برنامه‌ریزی نیست، تصریح کرد: در واقع بسیج نه یک سازمان نظامی و نه یک سازمان غیرنظامی، بلکه یک مجموعه معین برای دولت و یک نهاد مردمی و ارتش سازمان‌یافته تحت نظارت ولی‌فقیه و ارگانی کاملاً منعطف است.

 

طهماسبی با اشاره به برخی خدمات سازمان بسیج کشور، بیان کرد: بسیج یک نهاد مردمی است که با رویکرد مشخص و تجاربی که در چهار دهه گذشته به دست آورده و امروز در همه عرصه‌ها میدان‌دار است، به طوری‌ که مشاهده می‌کنیم در هر زمان و مکانی از جمله خدمات پزشکی، جهاد تبیین، بسیج سازندگی، اردوهای جهادی، راهیان نور، عرصه‌های فرهنگی مختلف، فضای مجازی و به طور کل در هر نقطه‌ای که احتمال خدشه به نظام جمهوری اسلامی ایران حضر داشته باشد، در حال فعالیت و خدمات‌رسانی است.

 

وی با اشاره به بصیرت و بیداری بسیج امروز در مقابل فتنه دشمنان، افزود: بسیج در یک کلمه سرباز این نظام و گوش به فرمان ولی‌فقیه است و با بصیرت و بیداری در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند؛ هر چند که دولت‌های استعمارگر سعی در تخریب ارزش‌های انقلاب داشته باشند و امروز به برکت جمهوری اسلامی می‌بینیم که در جامعه شور و نشاط و خودباوری به خصوص در حوزه پزشکی و دانش‌بنیان‌ها حاکم است.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان، با اشاره به حمایت مردم از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ما نشان دادند که در حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام و قرآن و اسلام در عرصه‌های مختلف، آماده به فرمان و سرباز کشور هستند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *