امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت ورامین:

هر حرکتی که نیروی انتظامی را تضعیف کند محکوم است

ورامین- ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت ورامین گفت: نیروی انتظامی یکی از مظاهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر حرکتی که این نیروی تلاشگر را ضعیف کند محکوم است.
کد خبر: 3418
زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ بعد از ظهر -
146 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس باید قدردان موقعیت خود در جامعه باشد چرا که نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف و موقعیت‌های حساس مامن و پناهگاه مردم است.

 

وی با تأکید بر این که هر حرکتی که پلیس را تضعیف کند محکوم است اظهار داشت: در فتنه اخیر ظلم بزرگی به پلیس شد و نیروهای انتظامی نیز مظلومانه این ظلم‌ها را تحمل کرد، همه ما وظیفه داریم که از پلیس حمایت کنیم و در همه صحنه‌ها اجازه ندهیم که به این نیروی خدوم خدشه‌ای وارد شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این که مسئولان باید به وظیفه خود در مقابله با اغتشاشات عمل کنند افزود: اگر برخی در دوره‌های مختلف به وظایف قانونی خود عمل می‌کردند، امروز شاهد چنین رفتار وقیحانه‌ای از سوی آشوب‌طلبان نبودیم.

 

وی گفت: زنان و بانوان عفیفه با اقتدار از حجاب و چادر خود دفاع می‌کنند و مسئولان نیز باید به وظایف قانونی خود عمل کنند.

 

محمودی از مسئولان قضائی خواست، با این اتفاقات شرم آور به طور قاطع برخورد کنند و افزود: صندلی مسئولیت ما بر خون شهدا قرار گرفته است و هر مسئولی در دفاع از اسلام، انقلاب و حقوق مردم کوتاهی کند، باید پاسخگوی خون شهدا باشد.

 

وی نظر برخی از سلبریتی ها را متفاوت با متن جامعه و مردم دانست و گفت: هیچ دستگاهی مصون از خطا نیست اما هر شهروند که از هر دستگاهی گلایه و شکایتی دارد باید آن را در مسیر قانونی خود مطرح کند.

 

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت گفت: دنیای استکبار دشمن جدی اسلام است و تلاش دارد تا با فتنه‌انگیزی‌های گوناگون، اتحاد بین مسلمین را از بین ببرد، لذا هفته وحدت فرصت مناسبی است تا تمام مسلمانان با شعار واحد و دشمن شناسیۀ توطئه‌ها را خنثی کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بر توجه به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص فتنه اخیر تاکید کرد و افزود: مساله انتقاد و اعتراض با آشوبگری جدا است، دشمن از پیشرفت نظام اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و فتنه‌ها عصبانی است و به همین دلیل هیچ راهی جز ایجاد آشوب و تحریک احساسات برخی از جوانان به بهانه‌های مختلف نمی بیند.

 

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان وجود دارد، گفت: در ایران هرکس هرچه بخواهد، با آزادی تمام می‌گوید، بسیاری از اقشار تجمعات برگزار می‌کنند و پیام خود را به گوش مسئولان می‌رسانند، این حق شهروندی است، اما آشوب و اغتشاش مساله دیگری است.

 

محمودی اظهار داشت: در جریان فتنه اخیر همه دیدند که عناصر استکبار در رسانه‌های وابسته به فرماندهی و حمایت از فتنه‌گران و آشوب طلبان پرداختند، اگر برخی افراد در ابتدای ماجرا به عنوان مطالبه‌گر وارد شدند، وقتی مشاهده کردند که جبهه استکبار پشت ماجرا قرار دارد باید صف خود را جدا و فتنه را محکوم می‌کردند.

 

وی تاکید کرد: دعوا بر سر حجاب نیست بلکه مشکل آن ها استقلال و قدرت نظام و جمهوری اسلامی است و این افراد خیلی زود چهره کثیف خود را نشان دادند،که با اساس اسلام، نظام اسلامی و انقلاب مشکل دارند و این رفتار را در به آتش کشیدن قرآن، مسجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *