امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهردار شیراز اعلام کرد؛

شهرداری شیراز ۸ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

شیراز - ابتکارآنلاین: شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز ۸ هزار میلیارد تومان بدهی دارد اما از این رقم ترسی ندارم زیرا اعتقاد دارم پرداخت این بدهی کار خیلی سختی نیست.
کد خبر: 3496
زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ بعد از ظهر -
99 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – محمد حسن اسدی، گفت: به‌دور از حاشیه در راستای رشد و توسعه شیراز گام بردارم و معتقدم بنده هم روزی مورد قضاوت قرار خواهم گرفت.

 

وی با بیان اینکه طبق حساب وکتاب‌ها در حال حاضر بدهی شهرداری شیراز ٨ هزار میلیارد تومان است، گفت: از این میزان بدهی نمی‌ترسم و معتقدم تأمین این بدهکاری برای کلان‌شهر شیراز خیلی سخت نیست و با لطف خداوند و تلاش خانواده شهرداری از پس این بدهی برخواهیم آمد.

 

شهردار شیراز همچنین شفافیت و توجه به انضباط مالی، توسعه متوازن عدالت محور، کاهش فاصله طبقاتی شمال و جنوب، تکریم شهروندان و ایجاد فضای وحدت و همدلی و نگاه روبه‌جلو در عرصه مدیریت شهری را از رئوس برنامه‌های خود برشمرد و تأکید کرد: حکمرانی مطلوب شهر جز با مشارکت مردم در فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی محقق نمی‌شود.

 

اسدی افزود: از تمام ظرفیت‌های استانی، ملی و منطقه‌ای برای توسعه شهر شیراز استفاده کرده و تلاش خواهیم کرد با همدلی و همسویی تمام دستگاه‌های اجرایی، اتفاقات خوبی برای شهر شیراز رقم بخورد.

 

شهردار شیراز همچنین با بیان اینکه مردم نعمتی الهی و اجتماعی هستند، گفت: تلاش خواهم کرد مردمی‌ترین شهرداری را در کلان‌شهر شیراز دنبال کرده و از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنم.

 

وی از شهر و شهروندان به‌عنوان یک پیکره واحد یادکرد و گفت: شهرداری نیز به‌عنوان جزو سوم این پیکره خواهد بود و تلاش خواهد شد از سازمانی صرفاً خدماتی به سازمان خدمات رسان اجتماعی تبدیل شویم.

 

اسدی همچنین پشتیبانی مردم از مصوبات و سیاست‌های شورای ششم را گره‌گشای بسیاری از دغدغه‌های مردم دانست و عنوان کرد: حرکت به سمت عدالت محوری، تدوین برنامه جامع مقابله با آسیب‌پذیری شهر شیراز، احیای بافت‌های فرسوده، توجه به ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، تدوین برنامه جامع فرهنگی، تعریف طرح‌های متناسب با نیازهای کودکان و سالمندان، بازنویسی قوانین و اصلاح فرآیندهای اداری، تشکیل شورای نظارتی بر عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌های زیرمجموعه شهرداری، منع زباله گردی و جلوگیری از جاری شدن آب‌های آلوده، ساماندهی مشاغل مزاحم از اهم دغدغه‌های مردم و شهرداری است.

 

شهردار شیراز گفت: با تکیه‌بر آرا، اندیشه و خرد جمعی و با رویکردی مبتنی بر شفافیت، حق آگاهی مردم را به رسمیت شناخته و برای اصلاح وضع موجود از همراهی تمام جریانات تأثیرگذار استفاده خواهیم کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *