امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده لشکر ۲۳ خاتم الانبیاء:

دشمن در تمام فتنه‌ها با دیوار مستحکم مردم روبرو می‌شود

ری – ابتکارآنلاین: فرمانده لشکر ۲۳ حضرت خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در تمام فتنه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیوار مستحکم مردم روبرو شده و شکست خواهد خورد.
کد خبر: 3522
زمان انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ بعد از ظهر -
204 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار ماشاالله آرمند با اشاره با اغتشاشات اخیر در برخی از مناطق کشور اظهار داشت: دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کردند ولی در تمام این توطئه‌ها از تحمیل جنگ نظامی به میهن اسلامی تا فتنه‌های پس از دفاع مقدس که به عناوین و موضوعات مختلف انجام داد، ناکام مانده است.

 

وی افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با عنایت خداوند متعال، حضور همیشه در صحنه مردم با بصیرت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

 

سردار آرمند تاکیدکرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن نه تنها جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد که حتی به فکرش نیز نیز خطور نخواهد کرد، زیرا اگر این اتفاق رخ دهد از کرده خود پشیمان خواهد شد؛ دشمنان بدانند اگر شروع کننده جنگ علیه کشورمان باشند، پایان آن با تصمیم ما خواهد بود.

 

فرمانده لشکر ۲۳ خاتم الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: مردم ایران در جریان فتنه اخیر نشان دادند که همواره در صحنه حضور دارند و دشمن از هر روشی که بخواهد اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهد، با دیوار مستحکم مردم روبرو می شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *