امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار یزد:

ما در سیستم اداری دچار نسیان هستیم

یزد- ابتکارآنلاین: استاندار یزد گفت: لازمه بهره وری و موفقیت در کارهای اداری، خدمتگزاری به مردم و رضایت آنهاست .
کد خبر: 3537
زمان انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ بعد از ظهر -
142 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – مهران فاطمی ظهر روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان یزد گفت: اگر بپذیریم که حقوق بگیر مردم هستیم در کارها نیز با مردم بهتر برخورد خواهیم کرد و موفق خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: ساختار اداری متناسب با ماموریت ها بزرگ تر شده و به شدت از موجودیت خود دفاع می کند و با تغییر مقابله دارد و به همین دلیل است که باید جراحی و اصلاح صورت پذیرد تا در ریل قرار گیرد.

 

استاندار یزد گفت: کارها در سازمانها و ادارات پیچیده شده است و با تاخیر انجام می شود؛ ما در سیستم اداری دچار نسیان هستیم چون تجربه های گذشته را از یاد می بریم و همچنین در کارگروهها کارها متوقف می شود و ارزشی برای وقت مردم قائل نشده اند .

 

فاطمی ادامه داد: به شدت بهره وری در برخی از ادارت کم است و همه فرمانده و تمرکزگرا شده ایم و لذا منابع انسانی در ستادها فربه می شود و اختیارات را متمرکز می کنیم که باعث توقف کارها می شود .

 

وی افزود: باید این ساختار اداری در خدمت مردم قرار گیرد زیرا بهترین مردم را داریم و خدا بزرگترین ماموریت عالم را که تمدن نوین اسلامی است را به دوش ما گذشته است.

 

استاندار یزد گفت: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد مصوب شد این استان بعنوان پایلوت طرح بهره وری دستگاههای اداری قرار گیرد و لذا آمادگی کامل وجود دارد و اگر عشق به مردم داشته باشیم و با مردم مهربان باشیم و این فرهنگ در کارکنان ما نهادینه شود قطعا بهره وری هم محقق خواهد شد و استان یزد بعنوان قطب بهره وری کشور معرفی خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *