امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت زاهدان:

امروز تقابل میان جهان اسلام و جهان استکبار است

زاهدان – ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه وحدت یک عقیده و باور عملی مسلمانان سیستان و بلوچستان است، گفت: امروز تقابل میان جهان اسلام و جهان استکبار است.
کد خبر: 3673
زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلای قدس این شهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: زندگی پیامبر سرشار از مهرورزی، اخلاق و رأفت بوده است و از سالروز میلادش به عنوان روز اخلاق یاد می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه اسلام دین وحدت و رحمت است و پیامبر بزرگوار اسلامی نیز بر این مسئله تاکید کرده‌اند، افزود: زندگی برادارانه تشیع و تسنن استان سیستان و بلوچستان در کنار یکدیگر می‌تواند الگوی عملی برای زیست جمعی مسالمت‌آمیز به بهترین شکل باشد.

 

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه وحدت یک عقیده و باور است و در میان سخنان ائمه اطهار (ع) نیز بر وحدت و انسجام تاکید زیادی شده است، گفت: امروز تقابل میان جهان اسلام وجهان استکبار است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ادامه داد: در حوادث اخیر حساب کسانی که اعتراض داشته و افرادی که هیجان زده به خیابان آمدند با حساب اغتشاشگران جداست.

 

وی با اشاره به اینکه خواسته مردم از مسئولان قضائی برخورد با اغتشاشگران و امیدوارکنندگان دشمنان است، بیان کرد: قطعاً با آن عده‌ای که باعث شدند جبهه دشمنان اسلام امیدوار و دل مردم و دل رهبر عزیزمان جریحه دار شود باید با دقت و بدون تعارف به اشد مجازات برسند.

 

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: بیش از چهار دهه قبل ایران یک لقمه آماده برای آمریکا و استکبار جهانی بود و آنها به هر شکلی که میلشان بود از این لقمه آماده استفاده می‌کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران این لقمه آماده را از حلقوم آمریکا و استکبار جهانی خارج کرد و آمریکا و استکبار جهانی را در هم شکسته و یک کشور مستقل شدیم.

 

وی با بیان اینکه مسئله اغتشاشات از قبل طراحی شده بود، گفت: دشمنان با توطئه‌های مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه‌های متعدد در نقاط مختلف کشور، تحریم‌ها و غیره هر چه در توان داشتند تاکنون انجام دادند تا ایران اینکه هست نباشد اما هرگز راه به جایی نبرده‌اند و این مساله همواره خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی بوده است.

(منبع: مهر)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *