امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین‌زندانیان جهان برگزار شد

ری – ابتکارآنلاین: دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین‌ زندانیان جهان با حضور مددجویان کشورمان از استان تهران برگزار شد.
کد خبر: 3664
زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ بعد از ظهر -
91 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین‌زندانیان جهان برگزار شد.در این رویداد ورزشی که شرکت کنندگانی از ۵۴ کشور  بصورت آنلاین حضور دارند، ۴ نفر از مددجویان ایرانی با حضور در ندامتگاه اوین به رقابت با رقبای خارجی خود پرداختند.

 

اسماعیل جمیاری، معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان تهران در حاشیه این رویداد ورزشی جهانی گفت: در سیستم نوین زندانبانی اسلامی، بدون توجه به نوع جرم و میزان مجازات همه زندانیان برای ما شهروند هستند و حقوق شهروندی‌ انها رعایت می شود.

 

جمیاری با بیان اینکه باهمکاری و همراهی هیئت شطرنج استان تهران، ممدجویان ایرانی توانستند در این مسابقات حاضر شوند گفت: زندانیانی از ۵۴ کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

 

وی یادآورشد: برگزاری این گونه از مسابقات یکی از افتخارات نظام زندانبانی است که هیچ محدودیتی برای شرکت مددجویان در جشنواره‌های ورزشی و خصوصا جشنواره‌های ورزش بین المللی وجود ندارد.

 

معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران  عنوان کرد: در این رویداد ورزشی ۴ نفر از زندانیان از کشور ما شرکت کرده‌اند و این آغازی است تا تفاهمنامه ای را با فدراسیون شطرنج کشور در سطح منعقد کنیم و از این پس در تقویم ورزشی هیئت شطرنج استان تهران نام زندان های استان تهران گنجانده می شود و در فصول مختلف زندانیان می توانند در این رشته شرکت کنند.

 

وی گفت: در یکی دو ماه گذشته در سازمان زندان ها میزبان مسابقات پهلوانی وزورخانه ای بودیم. در رشته‌های فوتبال، فوتسال و تنیس، روی میز، ‌ورزش زورخانه ای در طول سال و در مناسبت های مختلف جشنواره ورزشی برگزار می شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *