امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد؛

کانون‌های مساجد با معرفی دستاورد‌های علمی و فرهنگی به نسل جوان نقش مهمی در جذب آنان به مساجد دارند

حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی گفت: کانون‌های مساجد با معرفی دستاورد‌های علمی و فرهنگی به نسل جوان نقش مهمی در جذب به مساجد دارند.
کد خبر: 3753
زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ بعد از ظهر -
87 بازدید

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در  نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: کانون‌های مساجد انتخاب خوبی برای فعالیت‌های مختلف در عرصه مسجد هستند، یک زمانی تئاتر بچه‌های مسجد متشکل از تئاتر‌های دینی و انقلابی برگزار می‌شد که تاثیر بسزایی گذاشت، ما امروز از مسیر مسجد و کانون‌ها می‌توانیم هنرمندان خوبی را در عرصه تئاتر تربیت کنیم.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اکنون حوزه فناوری مطرح است، باید از این عرصه استفاده کنیم و کانون‌های مساجد می‌توانند در این عرصه فعالیت‌های خوبی داشته باشند.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از سوی دیگر در عرصه مدیریت انگیزه، یکی از مهمترین کار‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌تواند اردو باشد، در فعالیت‌های اردویی بسیاری از مباحث را می‌توان برای نوجوانان و جوانان مطرح کرد.

 

او می گوید: مسجد باید کانون پرسش و پاسخ باشد، وظیفه ما این است که بچه‌های مسجد را با طراحی و برنامه ریزی دقیق به سمت و سوی مسجد و کانون‌ها جذب کنیم.

 

خاموشی گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند دستاورد‌های علمی و انقلابی را به نسل جوان در قالب فعالیت‌های اردویی معرفی کنند، نسل جوان که این دستاورد‌ها را ببیند احساس غرور می‌کند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *