امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

امحاء بیش از یک تن انواع مواد مخدر در قزوین

قزوین – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی استان قزوین از امحاء بیش از هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر غیر داروئی در استان خبر داد.
کد خبر: 3819
زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ بعد از ظهر -
101 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ مراسم امحاء یک تن انواع مواد مخدر مکشوفه توسط پلیس در قزوین با حضور فرمانده انتظامی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و تعدادی از مسئولان استانی و انتظامی برگزار شد.

 

سردار علی ابراهیمی در این مراسم ضمن تبریک هفته فراجا به خدمت‌گزاران مردم در فرماندهی انتظامی استان گفت: هفته فراجا بهانه‌ای برای نمایش توفیقات و عملکرد انتظامی کشور در زمینه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی و جذب مشارکت‌های مردمی است.

 

وی با بیان اینکه برای پلیس بیش از ۷۰۰ ماأموریت تعریف شده و مبارزه با مواد مخدر یکی از این مأموریت‌هاست، ادامه داد: فرماندهی انتظامی کشور در مسیر مبارزه با مواد مخدر بیش از ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب و مردم کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: اقدامات فراجا در حوزه مواد مخدر خدمت به جامعه بشریت و تمام مردم دنیا است، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم مشاهده خدمات پلیس ایران در حوزه مواد مخدر علاوه بر اینکه هیچ‌گونه پشتیبانی انجام نمی‌دهند، در زمینه تأمین تجهیزات کارشکنی هم می‌کنند.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار ابراهیمی بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۶۲۷ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در استان دستگیر و ۹۰ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شده است، در همین راستا یک‌هزار و ۱۹ نفر قاچاقچی دستگیر و به کمپ‌های ماده ۱۶ معرفی شده‌اند.

 

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در ۶ ماهه نخست سال جاری با انجام یک‌هزار و ۲۱۸ طرح عملیاتی در سطح استان موفق به کشف ۲ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام ۵ باند فعال قاچاق مواد مخدر شد که در ادامه سال ۱۴۰۱ نیز با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته روند اقدامات مقابله‌ای و فرهنگی استمرار خواهد داشت.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۳ هزار و ۳۵۵ فقره پرونده در خصوص مواد مخدر در سطح استان تشکیل شده، تصریح کرد: در مراسم امروز بیش از هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر امحاء شد تا بخشی از تلاش‌های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به نمایش گذاشته شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *