امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد؛

اختصاص ۲۰میلیارد تومان جهت بهسازی و نوسازی تجهیزات درمانی دیالیزی

ری- ابتکارآنلاین: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از اختصاص ۲۰میلیارد تومان جهت بهسازی و نوسازی تجهیزات درمانی دیالیزی خبر داد و گفت: ۲۵۰ هزار بسته حمایتی در میان مدجویان بهزیستی توزیع خواهد شد.
کد خبر: 3796
زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ بعد از ظهر -
88 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید پرویز فتاح صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت متواضعانه و بی منت به سالمندان در این آسایشگاه باید به عنوان الگو در نظر گرفته شود.

 

فتاح با بیان اینکه حضور پدر و مادر در خانواده از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: با طرح خدمت در منزل برای مددجویان موافق هستم گفت: این ایده توسط مسئولان آسایشگاه کهریزک طراحی شده است.

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در تشریح طرح خدمت در منزل برای مددجویان افزود: نباید خانواده‌ها و افراد به نبود یا دوری از پدر و مادر عادت کنند، آنان نیز باید سهمی در خدمت به سالمندان باید داشته باشند.

 

وی در ادامه عنوان داشت: باید برای بهره مندی مناسب از این طرح، فرهنگ سازی، زیر ساخت‌ها آماده و آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه شود.

 

فتاح بر لزوم رسیدگی به کارکنان آسایشگاه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: بیشترین خدمت را در این آسایشگاه، کارکنان آن ارائه می‌دهند که به طور مستقیم با مددجویان در ارتباط هستند و نیازهای آنان را برطرف می‌سازند، از همین رو باید از هر نظر بیش از پیش به آنان رسیدگی شود تا انگیزه بیشتری برای خدمت رسانی بهتر داشته باشند.

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از توزیع ۲۵۰ هزار بسته حمایتی در میان مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان نیز برای بهسازی و نوسازی تجهیزات درمانی بیماران دیالیزی از سوی این نهاد اختصاص یافت.

 

وی همچنین از توزیع بیش از یک میلیون بسته لبنی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: سهم بهزیستی ۲۵۰ هزار بسته، کمیته امداد ۵۰۰ هزار و مؤسسات خیریه و گروه‌های جهادی بیش از ۳۵۰ هزار بسته لبنی خواهد بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *