امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
استاندار البرز:

اصناف البرز در جراحی اقتصادی کشور هوشمندانه و عادلانه عمل کردند

کرج- ابتکارآنلاین: استاندار البرز گفت: کسبه و اصناف استان در راستای اجرای اهداف جراحی اقتصادی کشور هوشمندانه و عادلانه اقدام کردند.
کد خبر: 3843
زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ بعد از ظهر -
89 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- مجتبی عبداللهی صبح چهارشنبه در دیدار با رؤسای اتحادیه‌های اصناف استان که در اتاق اصناف استان البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همراهی‌های صنوف در برهه‌های مختلف، افزود: کسبه استان در راستای اجرای اهداف جراحی اقتصادی کشور، هوشمندانه و عادلانه اقدام کردند.

 

وی ادامه داد: اصناف استان با عملکرد دلسوزانه خود و با اشراف به افق تغییر رویکرد ملی در جهت بهره‌مندی حداکثری مردم از یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی همکاری کردند.

 

عبداللهی گفت: صنوف برای مقابله با تنش‌هایی که بواسطه تهاجم معاندان به مسیر توسعه و قدرت جمهوری اسلامی ایران، برنامه ریزی شده بود، همراه بودند.

 

وی افزود: به طور قطع همدلی و وحدت، تمامی دسیسه‌ها را خنثی می‌کند بنابراین در استان البرز به عنوان ایران کوچک، همگرایی اقوام منجر به کاهش آسیب‌ها و مخاطرات شد.

 

استاندار البرز گفت: صاحبان کسب و کار، افرادی هوشمند و خردمند هستند که با درک درستی از مسائل و همچنین جایگاه خود به عنوان معتمدان مردم در محله‌ها، نسبت به آگاهی بخشی به جامعه و پیشگیری از نفوذ دشمنان اقدام می‌کنند.

 

وی افزود: خواسته‌ها و مطالبات مردم را می‌دانیم و در استان البرز با احصا نیازها در ابعاد مختلف، برنامه محور برای جبران کمبودها و عقب ماندگی‌ها وارد عمل شده‌ایم.

 

عبداللهی گفت: همواره نیازمند مشورت و تجارب ارزنده نخبگان، معتمدان محلی و اقشار مختلف مردم برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان هستیم.

 

وی افزود: تلاش می‌کنیم که در دولت مردمی سیزدهم، مشکلات و مسائل دیرینه استان را حل کنیم، تاکنون دستاوردهای محسوسی داشتیم و این روند تا نیل به رضایتمندی مردم ادامه خواهد داشت، ولی به زمانی منطقی هم نیاز داریم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *