امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی اعلام کرد؛

قاطعیت دستگاه قضا در برابر آشوبگران

اراک – ابتکارآنلاین: رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به قاطعیت دستگاه قضائی در برابر آشوبگران، گفت: اشد مجازات برای تعدی به جایگاه نیروی انتظامی و مأمورین پلیس در نظر گرفته می‌شود.
کد خبر: 3851
زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ بعد از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر اراک با یکی از نیروهای انتظامی استان مرکزی که در روزهای اخیر توسط اغتشاشگران و آشوبگران مجروح شده بود دیدار و از وی عیادت کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این دیدار، ضمن جویا شدن فرایند درمان این افسر ارشد انتظامی، از فداکاری ها، ایثارگری ها و اقتدار فرماندهان و مأموران جان بر کف نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها و تامین امنیت استان مرکزی تقدیر و از خداوند متعال برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی مسئلت کرد.

 

رئیس دستگاه قضایی در استان مرکزی، گفت: نیروهای مسلح و پلیس مظهر صلابت و اقتدار هر کشوری است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با جایگاه مردمی و پشتوانه انقلاب و اسلام در پاسداری از جان، مال، امنیت و نوامیس مردم نقشی پررنگی دارد.

 

وی تاکید کرد: هرگونه اقدام علیه امنیت و آسایش مردم استان و نیز تعدی به جایگاه نیروی انتظامی و مامورین خدوم آن با جدیت توسط دستگاه قضایی استان تا حصول نتیجه و تعیین و اجرای اشد مجازات پیگیری خواهد شد.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: نگاه منصفانه به عملکرد فرماندهی و مجموعه نیروی انتطامی استان بیانگر کارنامه‌ای موفق در اقدامات پیشگیرانه و مقابله با برهم زنندگان امنیت مردم و انجام مأموریت‌های متعدد و رویارویی هوشمندانه با قانون‌شکنان و مجرمان است.

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: قطعاً دستگاه قضائی قاطعیت قانونی خود را در برابر آشوبگرانی که دست به تخریب اموال عمومی و آسیب زدن بیت المال و تعرض به خادمان واقعی مردم زدند نشان خواهد داد تا بتواند دین خود را به نظام اسلامی و مردم ادا کند.

(منبع: مهر)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *