امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه دماوند:

دلاور مردی ایثارگران و جانبازان با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود

دماوند- ابتکارآنلاین: امام جمعه دماوند گفت:دلاور مردی ایثارگران و جانبازان با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود.
کد خبر: 3927
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ بعد از ظهر -
85 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی پیش از ظهر جمعه در مراسم یاد یاران و تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و ایثارگران گرانقدر شهر دماوند در اردوگاه شهید مصطفی خمینی برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین سفارشات زیادی کرده اند.

 

فتاح دماوندی افزود: یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید خاطرات آن دوران پر از افتخار را برای نسل جوان و جدید ما توضیح بدهند که چه رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی انجام شده است و ضروری است که خاطرات رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان گرانقدر و عزیز ما باید به کتاب و درس نامه تبدیل و چاپ شود.

 

امام جمعه دماوند بیان داشت: از سپاه عزیز، بنیاد حفظ آثار، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد می‌خواهیم از عزیزانی که می‌خواهند در مورد دفاع مقدس کار تولید محتوا انجام دهند حمایت کنند.

 

وی گفت: با باید با زبان هنر دلاور مردی‌های رزمندگان و ایثارگران عزیزمان را به تصویر بکشیم و آن را به نسل جوان و نوجوان نشان بدهیم.

 

فتاح دماوندی عنوان داشت: ایثارگران گرانقدر ما باعث افتخار و الگوی همه ما هستند و رزمندگان عزیز ما باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مجالس و محافل فرهنگی و مذهبی شرکت کنند و با سخنرانی و خاطره گویی به جهاد تبیین بپردازند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *