امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه شهرری:

رمز پیروزی و پیشرفت کشور در دانشگاهها و وجود نخبگان است

ری – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهرری بابیان اینکه دشمن حدود ۲ سال برای ایجاد اغتشاش و توطئه علیه جمهوری اسلامی کار کرده بود، گفت: مجموعه نظام با مشارکت مردم و لطف خدا این اغتشاشات را جمع کرد.
کد خبر: 3910
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرری افزود: متاسفانه اتحادیه اروپا همه امکانات تبلیغاتیشان را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در اختیار آمریکا قرار دادند و سامان های بین المللی نیز در حرکتی عجیب به جای محکوم کردن اغتشاگران نظام را محکوم کرد.

 

وی اظهار داشت: دشمنان ایران هر مکری داشتند به کارگرفتند اما اراده خدا غیر از این است، تا سفره شهادت در این کشور پهن است دشمنان نظام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

خطیب جمعه شهرری همچنین با اشاره برگزاری رزمایش سپاه پاسداران در منطقه عمومی ارس خاطرنشان کرد: امنیت و منافع ملی خط قرمز جمهوری اسلامی است و کشور هرجا احساس کند که دشمن بدنبال آسیب زدن است با چشمان بیدار از مرزهایش حفاظت می کند.

 

شاهچراغی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برگزاری مقتدرانه به دشمنان نظام هشدار داد که هرگونه تجاوز دشمنان را سرکوب خواهیم کرد.

 

امام جمعه شهرری همچنین با اشاره به دیدار نخبگان کشور با مقام معظم رهبری، گفت: رمز پیروزی و پیشرفت کشور در دانشگاهها و وجود نخبگان است، برهمین اساس در اغتشاشات اخیر دشمن بدنبال به تعطیلی کشاندن دانشگاهها بود.

 

وی افزود: باوجود تحریم های ظالمانه دشمنان جمهوری اسلامی در حوزه دانش بنیان ها و هسته ای به موفقیت های بزرگی دست یافته است و این موفقیت ها باعث شد تا دشمن علیه کشورمان توطئه هایی را طراحی کند.

 

شاهچراغی دانشمندان و نخبگان را از بهترین ثروت های کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: چشم امید ملت و نظام به دانشمندان و نخبگان است و این قشر باید تا رسیدن به نتیجه تلاش و برنامه ریزی کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *