امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ص) عنوان کرد؛

تلاش همه جانبه گروهک های منافق برای بحرانی جلوه دادن کشور

ارومیه – ابتکارآنلاین: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ص) گفت: در اغتشاشات اخیر گروهک های منافق و ضد انقلاب خارجی تلاش همه جانبه خود را برای بحرانی تر جلوه دادن داخل کشور انجام دادند.
کد خبر: 3957
زمان انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ بعد از ظهر -
91 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سردار سرتیپ محمد تقی اوصانلو بعد از ظهر شنبه در جلسه مشترک نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، افزود: همه این عوامل با رصد اطلاعاتی رزمندگان قرار گاه حمزه سیدالشهداء (ع) شناسایی شده و اقدامات متقابل نیز انجام شده است.

 

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی گفت: استقرار امنیت پایدار مردمی در منطقه شمال غرب هدف اصلی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) است و در این زمینه اقدامات مؤثری انجام شده است.

 

سردار سرتیپ اوصانلو مورد هدف قرار گرفتن مقرهای گروهک‌های ضد انقلاب در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی را از جمله اقدامات مؤثر این قرارگاه دانست و تصریح کرد: در این عملیات‌ها ضربات سنگینی به گروهک‌های ضد انقلاب وارد شده است.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه با تاکید بر وحدت بیش از پیش نمایندگان مجلس بر حل مسائل و مشکلات مردم گفت: باید منافع استان در هر زمینه‌ای اولویت نخست نمایندگان قرار گیرد و با وحدت کلمه در مسیر حل مسائل و مشکلات گام بردارند.

 

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با اشاره به لزوم توجه به موضوع فرهنگ در جامعه و ورود مجلس در زمینه تخصیص اعتبارات لازم در این زمینه افزود: دشمنان اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده‌اند و باید در این زمینه به تقویت حوزه‌های علمیه توجه ویژه ای شود.

 

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر نقش بی بدیل مردم در شکل گیری امنیت پایدار در استان تاکید کرد.

 

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه اغفال دشمنان در شبکه‌های اجتماعی معاند عامل اصلی تحریک جوانان و نوجوانان به ایجاد اغتشاشات اخیر است گفت: باید در جهت روشنگری بیش از پیش جوانان و برخی از عوامل داخلی و از بین بردن توطئه‌های دشمنان قدم‌های مؤثری برداشته شود.

 

علیپور رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی نیز در این جلسه از اقدام مقتدرانه قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در انهدام مقرهای ضد انقلاب بر ریشه یابی اغتشاشات اخیر در ابعاد مختلف تاکید کرد.

 

وحید جلال زاده یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جنگ شناختی و ترکیبی را دسیسه جدید دشمن در تحرکات اخیر دانست و بر فعال‌تر شدن لشکر سایبری و راه اندازی اینترنت ملی تاکید کرد.

 

مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر تحلیل ریشه‌های اجتماعی اغتشاشات اخیر و سو استفاده دشمنان از مسائل اجتماعی تاکید کرد.

 

در ادامه، تعداد دیگری از نمایندگان شهرستان‌های استان آذربایجان غربی دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل جاری استان بیان کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *