امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده تهران:

مشکل بسیاری از بانوان فروش محصولات است

پردیس – ابتکارآنلاین: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت با حضور در بین بانوان کارآفرین پردیس به توسعه کسب و کار آنها کمک کند.
کد خبر: 3984
زمان انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ بعد از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سمیه رفیعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بانوان کارآفرین در فاز ۳ شهر پردیس به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه حدود ۶۰ بانوی کار آفرین با ارائه صنایع دستی و محصولات مرغوب و قابل عرضه حضور دارند.

 

وی ادامه داد: مشکل بسیاری از بانوان فروش محصولات است و برای توسعه بازار این محصولات حمایت از بانوان کارآفرین شهرستان با همکاری بنیاد برکت و مسولان شهرستان ضرورت دارد.

 

رفیعی باقدردانی از مسئولان شهرستان در خصوص برگزاری نمایشگاه، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های بیشتر و تبلیغات محیطی مناسب راهکارهایی برای افزایش فروش بانوان کار آفرین در سطح شهرستان است و از مسئولان شهرستان انتظار می رود تا در نمایشگاه‌های بعدی تبلیغات محیطی بیشتری برای توسعه کسب و کار بانوان کار آفرین داشته باشند.

 

این نمایند مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهران به دلیل اینکه یک شهر برخوردار محسوب می شود از دریافت حمایت‌ها کمترین بهره را دارد، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار هست که نمایشگاه رسمی بانوان کارآفرین با نظم و انسجام و عرضه محصولات مناسب مشاهده کردم و از بنیاد برکت برای حضور در جمع بانوان کارآفرین برای توسعه کسب و کار آنها دعوت می کنم.

 

در بودجه سال جاری ردیف مستقلی برای قانون هوای پاک در نظر گرفته شده است

 

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس اقدامات خوبی در حوزه نظارت بر قانون هوای پاک داشته و برای نخستین بار بعد از پنج سال ردیف مستقلی برای قانون هوای پاک در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

 

رفیعی اضافه کرد: تمام نقاط قوت و ضعف قانون هوای پاک بررسی شده و تمام گلوگاه های قانون را شناسایی کردیم و راهکار لازم ارائه شده و جایی برای سرپیچی از اجرای قانون هوای پاک توسط مجریان باقی نمانده است.

 

وی ادامه داد: با تمهیدات انجام شده، اجرای قانون هوای پاک در رئوس برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

 

نماینده مجلس تاکید کرد: در تهران از سوخت سنگین برای نیروگاه‌ها استفاده نمی شود و استفاده از سوخت سنگین در نیروگاه‌های اطراف تاثیر آلایندگی بر کلان شهر تهران ندارد.

 

رفیعی افزود: برای جلوگیری از آلودگی سایر کلان شهرها بهتر است مانند تهران در نیروگاه‌های داخل شهر از سوخت سنگین استفاده نشود.

 

وی با اشاره به خبر خوب وزیر نفت، توضیح داد: پالایشگاه اصفهان به فناوریی ارتقا پیدا کرده است که گوگرد استاندارد تولید می کند، اتفاق مهمی در این حوزه است و پس از افتتاح رسمی در خط تولید و توزیع قرار خواهد گرفت.

 

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسیدگی به وضعیت معادن شن و ماسه در حوزه اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت است، صحبت‌هایی شده اما قدم فعالی برداشته نشده است.

 

رفیعی با بیان اینکه حل مشکل آلودگی هوا یک مسئله فرابخشی است و همه دستگاه‌ها باید به کمک بیایند، اظهار داشت: در قانون هوای پاک ۲۸ دستگاه مسئولیت دارند و اگر بخشی کنار برود فعالیت مثبت سایر بخش ها هم اثر بخش نخواهد بود و در این راستا لازم هست که وزارت صنعت، معدن و تجارت ورود قوی به موضوع داشته باشد.

 

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *