امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار چالوس:

چهاربانده شدن محور مرزن آباد – کلاردشت ۳۵ درصد پیشرفت دارد

ساری- ابتکارآنلاین: فرماندار چالوس چهاربانده شدن محور مرزن آباد - کلاردشت را پروژه ملی دانست و گفت: این طرح ملی ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: 3990
زمان انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ بعد از ظهر -
101 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سید علی قاسمی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به ۶۶ مصوبه سفر استاندار و جمعی از مسئولان به شهرستان گفت: از این تعداد ۱۱ مصوبه اجرایی، ۴۷ مصوبه در دست اجرا بوده و هفت مصوبه اجرا نشده است.

 

وی تکمیل زیرگذر نواب را از جمله مصوبات ذکر کرد و گفت: این پروژه از سال ۹۸ با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان شروع شد و شش میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص یافت که دارای پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی است.

 

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه تعلل کرده است خواستار تسریع در اجرای پروژه شد و گفت: رضایتمندی مردم اصل اول به شمار می‌رود و باید پروژه زیرگذر شتاب بیشتری گیرد.

 

قاسمی شمار تلفات در عرض گذر نواب را پنج نفر ذکر کرد و گفت: این پروژه تاکنون چالش‌های زیادی در شهرستان ایجاد کرد و تعیین تکلیف آن امری ضروری است.

 

فرماندار چالوس چهارخطه شدن محور مرزن آباد را پروژه ملی برشمرد و گفت: برای این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی تخصیص یافت و قرار بود تا پایان فروردین پنج کیلومتر تحویل داده شود که محقق نشود.

 

وی پیشرفت پروژه محور مرزن آباد را ۳۵ درصد اعلام کرد و درباره پروژه آبرسانی مرزن آباد و چالوس با اعتبار سه هزار میلیارد تومانی نیز گفت: کم آبی در مناطق مختلف شهرستان وجود دارد که باید پیگیری و رفع شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *