امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون استاندار تهران:

اصلی ترین هدفگذاری دشمن، تغییر نظام اسلامی است

ملارد – ابتکارآنلاین: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: وقایع اخیر در سطح کشور را باید توصیف، تحلیل و برای مواجهه با شرایط مشابه راهکار مناسب تجویز کرد.
کد خبر: 4011
زمان انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ بعد از ظهر -
60 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید عباس جوهری شامگاه یکشنبه در مجمع عالی بسیجیان شهرستان ملارد افزود: در آسیب شناسی و علت بروز حوادث اخیر، ‌ به این‌ نتیجه‌ می رسیم‌که فرمان رهبر معظم انقلاب را به خوبی اجرا نکردیم، فرمانی که  خواستار جهاد تبیین به عنوان‌ یک‌ واجب فوری و قطعی شده بودند.

 

این مسئول با تاکید بر لزوم جهاد تبیین اظهار داشت: مقابله و برخورد میان حق و باطل از ابتدای خلقت بوده و تا ابد نیز ادامه خواهد داشت اما مقاتله و درگیری مقطعی است.

 

وی خاطر نشان کرد: ما باید بدانیم که دشمن برای هر لحظه ما برنامه ریزی کرده و این جنگ و مبارزه  بین‌جبهه حق و باطل وجود دارد، مهم‌این است که با شناسایی دقیق جبهه حق با حضور موثر خود به تقویت‌جبهه حق همت بگماریم.

 

جوهری غربالگری در ورطه امتحانات الهی را سنت خداوند متعال برشمرد و ادامه داد:  این‌فتنه ها در طول تاریخ بوده و محلی برای امتحان و آزمایش نیروهای جبهه حق بوده است، متاسفانه برخی در این‌آزمایشات الهی مردود شده و برخی با ایمان‌ به مسیر حق و پیروی از ولایت  از  فضای غبار آلود فتنه سربلند بیرون آمده اند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه امروز به واسطه دستگاه دروغ پراکنی و خبر فاسق جبهه باطل، فضای جامعه غبار آلود است که باید هوشیارانه تصمیم‌گرفت و با بصیرت رفتار کرد، گفت: در روایات ما، فتنه را  موجب غربال افراد سست ایمان و باعث از بین رفتن منافقین معرفی شده است که از این منظر می توان این حوادث را مقدمه نابودی منافقان  داخلی و خارجی دانست.

 

جوهری اضافه کرد: امروز باید در جنگ شناختی  ۲ گروه را به درستی بشناسیم؛ یک گروه افرادی که جبهه خود را مشخص نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند، ساکتان در فتنه ها که مسئولیتشان  کمتر از اصحاب فتنه نیست و گروه دیگر افرادی که توان جبهه حق را تضعیف و در مقابل،   قدرت جبهه باطل را اغراق شده مطرح تا در دل مردم تزلزل ایجاد کنند، این افراد تکلیفشان در قرآن‌مشخص شده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: امروز دشمن به دروغ خود را طرفدار و حقوق زن‌ معرفی می کند و درصدد است با دامن زدن به اختلافات قومیتی، تجزیه ایران را اجرایی کند.

 

وی افزود: اصلی ترین هدفگذاری دشمن، تغییر نظام اسلامی است و برای رسیدن به این هدف  ابتدا حقایق را تحریف و سپس با  تشکیک در موفقیت ها، اهداف پلید خود را دنبال می کند.

 

این مسئول  اظهار داشت: امروز رسالت اصلی ما تکمیل نواقص و خدمت رسانی بیشتر به مردم کشور است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که این اغتشاشات باعث نشود ما از وظایف اصلی خود غافل شویم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اعلام کرد: معتقدیم کمی و کاستی هایی وجود دارد و توجیه این کاستی ها را حماقت و از طرفی تضعیف این نظام‌مقدس را نیز جنایت می دانیم.

 

جوهری ادامه داد: معتقدیم این ابتکار بزرگ و عظیم امام خمینی (ره) مبنی بر دستور تشکیل بسیج مستضعفین یک الهام الهی بوده است و برکات و ثمرات آن بدون شک تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

 

وی یادآور شد: امروز بسیجیان ما پیشتاز در خدمت رسانی به مردم و اقدامات جهادی هستند، اقدامات  بسیجیان در کرونا، جهاد مواسات و رفع آسیب های اجتماعی به واقع بی نطیر و شایسته تقدیر است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: به شهادت تاریخ انقلاب اسلامی، در بیش از ۴۰ سال گذشته،   با اتکا به حضور مخلصانه، همراه  با بصیرت و موثر بسیجیان عزیز از فتنه ها و گردنه های سخت  عبور کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه این انقلاب مستظهر به حمایت  آحاد مردم به ویژه  بسیجیان بوده و خواهد بود، یادآور شد: تفکر بسیج و تشکیل نهاد مقدس بسیج از انقلاب اسلامی هم فراتر رفته و امروز شاهد هستیم در برخی کشورهای اسلامی هم‌ الگو برداری  و با استفاده از ظرفیت مردمی، نهادی شبیه بسیج را تاسیس کرده و به موفقیت های زیادی دست یافته اند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در پایان گفت: ما به وعده های خداوند متعال مبنی بر نصرت جبهه حق و اضمحلال جبهه باطل ایمان داریم و معتقدیم اگر هر یک از ما با تمام‌ وجود به وظیفه خود عمل کنیم  دشمن با همه عده و عده  خود راه به جایی نمی برد و این  درخت تنومند اسلامی هر روز بالنده تر و قوی تر از گذشته رشد خواهد کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *