امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۳ آبان تبلور عشق و ارادت جوانان به نظام و مقابله با توطئه دشمنان است

قرچک – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان قرچک گفت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با تبلیغات مسموم و گسترده، جوانان را از مسیر آرمان‌های انقلاب منحرف کنند ولی قطعا نسل جوان ایران اسلامی در ۱۳ آبان عشق و ارادت خود را به نظام ثابت کرده و توطئه شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: 4083
زمان انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ بعد از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فاتحی‌نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با موضوع برگزاری مراسم راهپیمایی روز دانش‌آموز در محل دفتر امام جمعه قرچک برگزار شد اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام با تمام امکانات، تبلیغات گسترده‌ای را برای انحراف جوانان از مسیر انقلاب و سیاه‌نمایی وضعیت کشور تدارک دیده و باید با روشنگری و بیان حقایق و عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، این توطئه را خنثی کرد.

 

وی افزود: نسل جوان جامعه باید بداند که انقلاب اسلامی به چه بهای سنگینی به پیروزی رسیده و با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی چه دستاوردهای عظیمی نصیب کشور شده است، قطعا کوتاهی در این حوزه موجب می‌شود تا دشمن در توطئه خود به موفقیت دست پیدا کند.

 

فاتحی‌نژاد با بیان این که ۱۳ آبان فقط مختص دانش‌آموزان نیست اظهارداشت: روز ۱۳ آبان، روز ملی استکبار ستیزی بهترین زمان برای روشنگری حقایق فتنه دشمنان و بیان دستاوردهای نظام است و همه ادارات و نهاده‌ها به ویژه اعضای شورای فرهنگ عمومی موظفند تا با برنامه‌ریزی مناسب و طراحی برنامه‌های متنوع، زمینه برپایی با شکوه راهپیمایی این روز را فراهم کنند.

وی تأکید کرد: برنامه‌های روز دانش‌آموز باید متناسب وشایسته روز ملی مبارزه با استکبار جهانی طراحی و اجرایی شود.

 

فرماندار قرچک تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان پیش‌بینی شده و قطعا مردم ایران اسلامی و شهرستان قرچک با حضور پرشور خود، پاسخ دندان شکنی به توطئه دشمنان قسم خورده نظام خواهند داد.

 

راهپیمایی روز دانش‌آموز روز جمعه ۱۳ آبان ساعت ۱۰صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع قرچک برگزار می‌شود.

 

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان معترض به دست نظامیان رژیم شاهنشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است.

۴ دهیار روستاهای بخش مرکزی قرچک منصوب شدند

بخشدار مرکزی قرچک گفت: ۴ دهیار بومی روستاهای بخش مرکزی قرچک منصوب شدند.

 

به گزارش ایرنا از خبر روز چهارشنبه روابط عمومی بخشداری مرکزی قرچک، مجید قیصرپناه با اعلام این خبر اظهار داشت: استقرار دهیاری‌ها در بخش مرکزی شهرستان باعث پیشرفت توسعه مناطق روستایی شده و روند اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی را سرعت می‌بخشد.

 

وی گفت: با اهتمام دولت سیزدهم و توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، اقدامات موثری در مناطق روستایی قرچک انجام شده که قطعا با حضور دهیاران جدید، این روند با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

 

قیصر پناه افزود: در حال حاضر احکام دهیاری مهدی علیزاده در روستای دهیار داودآباد، محمدرضا قنبرنژاد دهیار روستای ولی آباد، محمدرضا مهری دهیار روستای محمدآباد و سید وحید بنی هاشم به عنوان‌ دهیار روستای قشلاق دوم صادر شده و این افراد در مساجد و در حضور روستائیان معرفی و فعالیت خود را آغاز کردند.

 

وی بیان داشت: انتصاب دهیارهای بومی باعث می شود که آنها در محل خدمت خود حضور مستمر داشته باشند و کارها از نزدیک پیگیری شده و اجرایی شود.

قرچک شهرستانی تک بخشی است که از ۱۱ روستا برخوردار است.

 

از مجموع ۱۱ روستا، ۱۰ روستا دارای شورای اسلامی و ۸ روستا از دهیاری برخوردار است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *