امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون وزیر ورزش و جوانان:

دشمن در صدد ترور امید در ذهن و جان جوانان است

قرچک- ابتکارآنلاین: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با بررسی اتفاقات سال‌های اخیر به خوبی این واقعیت نمایان است که دشمن در صدد ترور امید در ذهن، جان و قلب جوانان است چرا که دشمن می‌داند آینده کشور در سایه امید به آینده جوانان ساخته می‌شود.
کد خبر: 4097
زمان انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ بعد از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – وحید یامین‌پور روز چهارشنبه در آئین تجلیل از جوانان نخبه ورزشی، فرهنگی و هنری قرچک که در کانون فرهنگ ملائک این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند منکر این واقعیت شود که آن انرژی که جوان را برای گشودن راه‌های بسته حرکت می دهد و امکان خلق شگفتی و رشد خود و جامعه را فراهم می‌کند، امید به آینده است.

وی افزود: اگر همه امکانات برای پیشرفت جامعه فراهم شود ولی جوان تهی از امید باشد، اتفاقی رقم نمی خورد و در مقابل حتی اگر هیچ امکانی در جامعه وجود نداشته باشد ولی جوانان به آینده امیدوار باشند، آن جامعه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به دشمنی همیشگی استکبار با ملت ایران اظهار داشت: تمامی دشمنی‌های استکبار با ایران اسلامی و خیانت‌های صورت گرفته علیه ملت ایران، امید جوانان را هدف قرار داده و در اصل آنان تلاش دارند تا امید را در ذهن، جان و قلب جوانان کشور ترور کنند که اگر به این هدف دست پیدا کنند، ما زمین گیر شده و قوایی برای حرکت به سمت هدف پیدا نمی کنیم.

 

یامین‌پور با بیان اینکه دشمن برای ناامیدی جوانان از رسانه‌ها استفاده می‌کند، افزود: دشمن تلاش دارد تا با استفاده از رسانه‌ها، تمامی رشدها، پیشرفت‌، زیبایی‌ و درخشندگی‌های نظام را انکار کرده و نواقض و کمبودها را با دروغ‌های مکرر و پرحجم به منظور سیاه کردن ذهن و تیره کردن تصویر نظام برجسته کند.

هیچ کس منکر کمبودها در کشور نیست

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که هیچ کس منکر نواقص و کمبودها در کشور نیست، تصریح کرد: کسی منکر نواقض و کمبودها در جامعه نیست و البته که وظیفه جوانان مطالبه حق به منظور رفع کمبودها و نواقص است، ولی این مطالبه با صحنه پردازی که دشمن به آن پرداخته و این گونه وانمود می کند که مردم و جوانان ایران در سرزمینی سوخته که امکان رشد و پیشرفت در آن فراهم نیست، تفاوت دارد.

 

وی تأکید کرد: سئوال بی‌پاسخ این است که اگر ایران سرزمینی سوخته، بدون آینده و بی‌چیز است، چرا برای دشمنی با ایران این همه دشمنی شده و میلیاردها دلار از پول نفت، مالیات و معادن توسط آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، برخی از کشورهای غربی و عربی خرج دشمنی و خراب کردن ایران اسلامی می‌کنند؛ اگر ما چیزی نداریم، ضعیف هستیم، در سرزمینی سوخته زندگی می‌کنیم و هیچ توانمندی نداریم، این همه هزینه برای دشمنی با ایران برای چه چیزی صرف می‌شود.

 

یامین‌پور تصریح کرد: این سئوال همواره بی‌پاسخ است که چه خطری از سمت ایران متوجه استکبار جهانی است و چه پیشرفتی با وجود تمامی تحریم‌ها، فشارها و نامردی‌ها از ایران اسلامی طی نیم قرن اخیر و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده شده که با آن به دشمنی می‌پردازند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۱ مهرماه امسال در تحلیل اغتشاشات اخیر اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، این اغتشاشات، پروژه‌ای از پیش طراحی شده از دشمنان نظام در واکنش به آن چیزی است که در ایران اتفاق افتاده است و آن اتفاق، حرکتی است که مردم ایران در پیش گرفته و کشور را در آستانه پیشرفت بزرگ قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، گره‌های قدیمی کشور در حال گشوده شدن است و در این شرایط، دشمن به یکباره پروژه‌ای را برای معطل گذاشتن همه راه‌های طی شده برای گشایش بزرگ به ویژه در حوزه اقتصادی، صنعت و روابط بین الملل که در یک سال اخیر در حال نتیجه دادن است اجرا می‌کند.

 

وی تأکید کرد: اتفاقاتی که در ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در حال به نتیجه رسیدن است، خارج از نقشه و طراحی آمریکا برای جمهوری اسلامی رخ داده است، اتفاقاتی که به خنثی سازی تحریم‌ها و تشکیل نقشه جدید روابط بین الملل درمقابله با آمریکا منجر می‌شود و اینجاست که دشمنان در اتاق‌های فکر به این نتیجه می‌رسند که نباید مهلت بیشتری برای اجرای این طرح به ایران داد.

 

 

ایران ابرقدرت صحنه بین المللی است

یامین پور افزود: آن چه امروز به اسم ایران ابرقدرت در صحنه بین الملل از آن یاد می‌شود، فقط ادعای نظام سیاسی مستقر در ایران اسلامی نیست بلکه ادعا و اعتراف صاحب نظران سیاسی و علمی غرب است که در مورد ایران قوی بیان شده و با استدلال آن را به اثبات می‌رسانند.

 

وی از مسیر رو به پیشرفت ایران اسلامی همانند مسابقه دو ماراتن یاد کرد و افزود: دونده‌ای که در نزدیکی خط پایان مسابقه دوی ماراتن قرار دارد، بیشتر خستگی و فشار را تحمل می‌کند و در کنار این خستگی، ممکن است تماشاچیان و افرادی که دونده خود را برنده مسابقه نمی‌بینند، به دونده پیشرو فشار روانی وارد کرده و یا حتی به او پشت پا بزنند حال اگر این فرد به تلاش خود پایان دهد، تمامی راه‌های طی شده، انرژی مصرف شده و تلاش خود را به باد داده است.

 

معاون امور جوانان وزیر ورزش وجوانان گفت: اگر رهبر معظم انقلاب با قاطعیت به ما می گویند که شما بر قله‌های پیروزی و افتخار جهان ایستاده و تمامی رقبا را به زانو در می‌آورید به این دلیل است که ایشان به خوبی خط پایان را دیده و نتیجه را از پیش می‌داند به شرط آن که ما نیز در رسیدن به هدف منصرف نشده و راه خود را عوض نکنیم.

 

وی تصریح کرد: قطعا ما برنده این راند پایانی بوده و دستمان به جام قهرمانی می‌رسد به شرط آن که از شر ترور روانی و رسانه‌ای رها شده و حواسمان فقط به قله و خط پایانی باشد و در این مسیر، باید هم به خود و هم به دیگران به عنوان عمل به جهاد تبیین تذکر دهیم که در آستانه خط پایان قرار گرفته‌ایم و همواره یادآوری کنیم که چه عزیزانی برای اعتلای ایران و اسلام جان خود را تقدیم مسیر پیشرفت کشور کرده‌اند.

 

یامین‌پور تأکید کرد: قطعا ما از این مرحله و ماجراهای اخیر با سربلندی عبور خواهیم کرد و دست و پا زدن دشمن در بر هم زدن صحنه عاطفی و آرام کشور و ایجاد آشوب راه به جایی نمی‌برد.

 

وی گفت: البته باید از فتنه‌ها نیز درس گرفت که قطعا زخمی در کشور وجود دارد که مگس‌ها بر روی آن نشسته‌اند، باید برخی از کوتاهی‌ها، اسراف‌ها، افراط و تفریط و رفتارهایی که موجب دلزدگی شده و یا در جامعه ایجاد ناراحتی کرده و کینه در قلب کسی ایجاد کرده را برطرف کنیم.

 

در پایان این مراسم از جوانان نخبه شهرستان قرچک تقدیر شد.

 

قرچک با ۲۷۰ هزار نفرجمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *