امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شاهین شهر:

مدعیان حقوق بشر به نونهالان ما رحم نمی‌کنند

اصفهان- ابتکارآنلاین: امام جمعه شاهین شهر گفت: مدعیان حقوق بشر به نونهالان ما رحم نمی‌کنند و فاضلاب مدرنیته در حال تزریق خوراک بد به فرزندان ما هستند تا بتوانند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.
کد خبر: 4125
زمان انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ بعد از ظهر -
96 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت‌الاسلام قاسم هاشمی بعد از ظهر پنجشنبه در شورای اداری و نشست فعالان اقتصادی شاهین شهر که با حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ شیراز و همچنین به مردم ولایتمدار استان فارس اظهار داشت: امروز دولت باید هم حوزه آموزشی و هم حوزه فضای مجازی فکر عاجلی داشته باشد.

 

وی افزود: وقتی فضای مجازی و آموزشی را به حال خود رها کنیم، مشخص است که چنین اتفاقی خواهد افتاد.

 

امام جمعه شاهین شهر اتفاقات و رفتارهای امروز را حاصل بی‌مسئولیتی برخی از مدیران دانست و ابراز داشت: رسانه‌های بیگانه به صورت شبانه روز در تلاش برای ناامن نشان دادن ایران هستند، چرا که ایران موجب شکست طرح‌های آمریکا در منطقه شده است‌.

 

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر به نونهالان ما رحم نمی‌کنند، افزود: فاضلاب مدرنیته در حال تزریق خوراک بد به فرزندان ما هستند تا بتوانند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

 

حجت‌الاسلام با بیان اینکه مماشات در قبال آشوب‌گران دیگر کافی است و باید قوه قضائیه باید با آنها به شدت برخورد کند، ادامه داد: متأسفانه محافظه کاری سم مهلک برخی سران نظام شده است، در عرصه‌های جنگ سخت برنده شده‌ایم و عرصه جنگ نرم باید با تبیین و بصیرت این مسائل و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

وی ادامه داد: از وزیر اقتصاد تقاضا داریم که سریع مشکلات معیشتی مردم و صنایع را حل و فصل کنند تا بهانه از دست دشمنان مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفته شود.

 

امام جمعه شاهین شهر گفت: با دنیای غرب به شدت با اسلام ناب محمدی مخالف است چرا که دین اسلام حیله و مکر نظام سرمایه داری برملا کرده است‌.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *