امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اردوی جهادی پزشکی به همت گروه شهید کاظمی در پیشوا برگزار شد

پیشوا- ابتکارآنلاین: اردوی جهادی پزشکی به همت گروه‌ جهادی شهید کاظمی آشتیانی دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد روز جمعه در مدرسه قائم (عج) روستای قلعه‌نو کهنک از توابع بخش مرکزی شهرستان پیشوا به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی برگزار شد.
کد خبر: 4150
زمان انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوی جهادی به همت گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید همت شهرستان پیشوا به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در مناطق محروم اجرا گردیده است.

 

حجت الاسلام سجاد جعفری افزود: این اردوی یک روزه ، شصت و دومین مرحله از خدمات این گروه جهادی در مناطق مختلف کشور است و برای دومین بار در سطح شهرستان پیشوا برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح جهادی خدمات رایگانی از جمله ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان، انجام تست‌های آزمایشگاهی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشانی، مشاوره، غربالگری، تست قند و فشار خون، نوار قلب و تزریقات ارائه می‌شود که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد.

 

وی افزود: به منظور سهولت استفاده خانواده‌ها از خدمات این گروه جهادی، مهد کودکی نیز در حاشیه برپایی این اردوی جهادی ایجاد شده و برنامه‌های متنوعی برای خردسالان اجرا گردید.

جعفری اظهار داشت: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به عینک، متقاضیان به مراکز از پیش تعیین شده ارجاع داده شده و عینک مورد نیاز نیز به صورت رایگان تأمین می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا افزود: این طرح تا ساعت ۱۹ امروز جمعه ادامه داشته و مراجعین می‌توانند از خدمات آن برخوردار شوند.

پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *