امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

باور تربیت دینی و انقلابی راه مقابله با الگوریتم فتنه‌انگیزی است

پاکدشت – ابتکارآنلاین: مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: الگوریتم فتنه‌انگیزی با حضور لیدرها و افراد وابسته اغتشاشات شکل گرفت اما برای مقابله با آن باید در خانواده، آموزش و پرورش و جامعه تربیت دینی و انقلابی را باور کنیم.
کد خبر: 4233
زمان انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵ بعد از ظهر -
51 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علی قشقایی ظهر امروز در شانزدهمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه با اشاره به برنامه‌های مختلف دشمنان در ایجاد اغتشاشات، آن را یک برنامه از پیش تعیین‌شده دانست و اظهار داشت: دشمن با رویکرد به‌کارگیری نسل جوان بدون آگاهی اقدام به ایجاد زمینه حساسیت از حوزه اقتصادی به مسئله حجاب و بعدازآن عفاف در طی چند سال اخیر کرد.

 

وی افزود: دشمن تلاش‌های بسیاری برای ایجاد اغتشاشات در حوزه اقتصادی کرد ولی نتوانست مردم را علیه نظام به میدان بیاورد، بعد از آن با ایجاد حساسیت و با هدف ۲ قطبی‌سازی جامعه نسبت به جریحه‌دار کردن عواطف مردم در حوزه حجاب و بی‌اعتنایی به زن اقدام و با توزیع فیلم‌هایی علیه نیروی انتظامی با حذف واقعیت‌های مسئله در فضای مجازی و برگزاری تئاترهای مختلف و نشان دادن ظلم برحق زن، ظرف یک سال اخیر تلاش‌های بسیاری کرد.

 

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران در ادامه به فوت مهسا امینی اشاره کرد و گفت: دشمن در ادامه این حیله با به‌کارگیری از رخنه فرهنگی دشمنان به دنبال یک سوژه برای قهرمان سازی بود و در این میان با حادثه خانم مهسا امینی توانست بخشی از نگاه‌ها را جذب کند، دشمنان در راستای جداسازی مردم و زنان کم حجاب و باحجاب از بدنه انقلاب است.

 

قشقایی در ادامه به اجرای برنامه آن زن نیمه برهنه در کشور خارجی اشاره کرد و گفت: تاکنون این سؤال برای برخی پیش‌آمده چرا آن خانم که نیمه‌تنه خود را برای دفاع از حقوق زنان ایران برهنه کرده چرا کامل برهنه نشد مگر دم از آزادی نمی‌زد، جواب این سؤال در قانون آن کشورهاست، حتی در اروپا هم حد آزادی تعریف شده و اگر زنی تمام برهنه باشد به‌عنوان مجرم به زندان دچار می‌شود، چرا در ایران نمی‌توان این قانون عفاف که براساس دین و اسلام اجرا شود و از سوی به‌اصطلاح آزادی خواهان، اسارت زن محسوب می‌شود.

 

وی گفت: جریان ۲ قطبی‌سازی از یک دختر کُرد کلید می‌خورد چون در جریان پیروزی انقلاب کومله و جریان‌های ضدانقلاب سر بسیجی و سپاهی را چون شهیدان اغتشاشات با چاقو می‌بریدند.

 

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: الگوریتم فتنه‌انگیز به‌صورت تکراری با حضور لیدرها و افراد وابسته در چند روز از ابتدای اغتشاشات شکل گرفت و به پایان رسید، اما مسئله‌ای که باید از آن درس بگیریم این است که در خانواده، آموزش و پرورش و جامعه تربیت دینی و انقلابی را باور کنیم.

در ادامه سرهنگ رضا امجدی در این مراسم اظهار داشت: ۳۸۰۰ بسته معیشتی در پاکدشت توزیع شد و تاکنون ۳ مرحله از کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت دانش آموزی اختصاص یافت.

فرمانده سپاه ثامن الحج (ع) در ادامه گفت: با وجود شناسایی محله به محله بازهم رصد پیگیری خانواده‌های نیازمند ادامه دارد و این رزمایش مقدس برای رفع نیاز خانواده‌ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در این مراسم ۳۸۰۰ بسته کمک معیشتی جهت اهدا به خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت توزیع شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *