امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳
نماینده مردم تهران در مجلس:

با استیضاح مخالفم

ری – ابتکارآنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری مجلس با دولت برای حل مشکلات مردم با استیضاح وزیر صمت مخالفت کرد.
کد خبر: 4212
زمان انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ قبل از ظهر -
50 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران ، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی درخصوص استیضاح وزیر صمت اظهار داشت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته باید با دولت مردمی باشند و دولت را برای دستیابی به نتایج خوب و خدمت به مردم شریف ایران همراهی کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالف استیضاح وزیر صمت دولت سیزدهم است، گفت : فاطمی امین باید در خصوص واگذاری سهام دو کارخانه بزرگ خودروسازی کشور تصمیمات جدی تری بگیرد و تمهیدات لازم را برای انتقال سهام این دو کارخانه به مردم بیاندیشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و لزوم همدلی و اخوت در برابر بیگانگان، استیضاح وزیر صمت در مقطع کنونی اقدام درستی نیست.

 

یزدی خواه گفت : روز یکشنبه فراکسیون انقلاب با حضور وزیر صمت،مسائل و مشکلات این وزارتخانه را برای دستیابی به راهکاری جهت ارتقای فعالیتهای این وزارتخانه بررسی خواهد کرد.

 

بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در اجرای ماده ۲۲۳ آئین نامه داخلی، در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *