امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نجات پدر و فرزند از خودکشی با ترفند پلیس پردیس

پردیس - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اعلام کرد: ماموران پلیس این فرماندهی از طریق مشاوره توانستند پدر و فرزندی را از خودکشی منصرف کنند.
کد خبر: 4224
زمان انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ بعد از ظهر -
47 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ بهزاد عبدیان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر آنکه شخصی حدود ۳۵ساله دارای یک فرزند سه ساله که بیماری دیابت نیز دارد از همسرش جدا شده و در منزل پدری سکونت دارد.

 

وی ادامه داد: این فرد به تخریب وسایل و بیرون کردن پدر و مادرش از منزل اقدام کرده بود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به بیماری کودک و وضعیت خطرناک رفتار پدر و بروز هرگونه رفتار که می بایستی کودک از وی تحویل گرفته شود موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که بلافاصله عوامل کلانتری ۱۳ دره بهشت به همراه عوامل اورژانس اجتماعی در محل حاضر شدند، ابتدا مامورین به منزل مراجعه که فرد مورد نظر اقدام به فحاشی و توهین به مامورین و در منزل را قفل کرد.

 

عبدیان اضافه کرد: فرد مورد نظر سپس شروع به چیدن وسایل پشت در کرده و شروع به تهدید آتش زدن منزل خودکشی خود و فرزندش کرد.

 

این مسئول افزود: ماموران پلیس با آمادگی کامل و روشن بودن تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات کامل که احتمال وقوع آسیب به مامورین و کودک و پدر وی ممکن بود و با سعه صدر سریعا وارد عمل شده که ناگهان پدر کودک جلوی پنجره طبقه پنجم آمد و قصد خودکشی به همراه کودک کرد.

 

سرهنگ عبدیان اظهار داشت: با ترفندهای پلیسی و مشاوره ای بعد از ۲ ساعت در نهایت پدر متقاعد به باز کردن در منزل شد که ماموران پلیس طی اقدامی کودک بیمار را از پدر جدا کرده و تحویل اورژانس اجتماعی دادند.

 

فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه پدر کودک نیز جهت درمان بیماری اعصاب و روان به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: ماموریت بدون خسارت جانی و مالی با صحت وسلامت افراد خاتمه یافت.

 

عبدیان با بیان این که اقدام شایسته ماموران وظیفه شناس پلیس پردیس نشان از روحیه ایثارگری پلیس نسبت به شهروندان است و مجموعه انتظامی به داشتن چنین نیروهای متعهدی به خود می بالد، یادآور شد: شهروندان می‌توانند برای مطرح کردن مشکلات خود به مشاوران مجموعه انتظامی مستقر در کلانتری ها مراجعه کنند و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

 

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *