امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارقان مسافرکش در ورامین دستگیر شدند

ورامین – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: سارقانی که در قالب مسافرکش به سرقت از مردم اقدام می‌کردند در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: 4215
زمان انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ قبل از ظهر -
45 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت عنوان مسافر کشی در شهرهای همجوار ورامین، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱ شهید قدوسی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تکیه بر رصد اطلاعاتی و عملیاتی و اقدامات هوشمند پلیسی توانستند یک باند چهارنفره از سارقان که ساکن شهرهای همجوار بوده و با خودروهای پراید سفید، تیبا ۲ سفید، پژو ۲۰۷ و خودرو ۴۰۵ به سرقت تحت پوشش مسافر کشی اقدام می کردند شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرجع قضایی و شناسایی مخفیگاه سارقان ماموران در ۲ عملیات غافلگیرانه و ضربتی نسبت به دستگیری متهمان اقدام و هر چهار سارق را همراه با ۱۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی دستگیر کردند.

این مسئول اضافه کرد: پس از انتقال متهمان به مقر و اخذ تحقیقات پلیسی، این افراد تاکنون به ۲۰ فقره سرقت مقرون به آزار با سلاح سرد و تحت پوشش مسافر کش در حوزه قضایی شهرستان ورامین ، پاکدشت ، تهران بزرگ و غرب استان تهران اقرار کردند.

بیرالوند اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

دستگیری ۴ سارق با ۱۲ فقره سرقت مغازه در ورامین

فرمانده انتظامی ورامین همچنین از دستگیری چهار سارق با ۱۲ فقره سرقت مغازه در ورامین خبر داد.

وی گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت مغازه درسطح شهر ورامین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پایگاه پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مسئول  ادامه داد: کارآگاهان با استفاده از اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند در چند عملیات جداگانه، محل اختفای این افراد را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و در اقدامی ضربتی چهار سارق حرفه‌ای را دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی ورامین خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت مغازه در سطح شهر ورامین اعتراف کردند و همراه با پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *