امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار تهران:

میزان ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران کاهش یافته است

بهارستان- ابتکارآنلاین: استاندار تهران با اشاره به ترغیب مردم به ساخت و سازهای مجاز و قانونی با استفاده از طرح های تشویقی گفت: میزان ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران کاهش یافته است.
کد خبر: 4253
زمان انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محسن منصوری ظهر دوشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی بهارستان با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر میزان ساخت و سازهای غیر مجاز در استان تهران کاهش بافته است اظهار داشت: در خصوص ترغیب و تشویق مردم به ساخت و سازهای قانونی و مجاز دولت طرح‌های مشوق را در نظر دارد.

 

استاندار تهران در خصوص وضعیت بهارستان گفت: این شهرستان نیازمند توجه مدیریتی ویژه است و بافت این شهرستان توجه ویژه‌ای را می‌طلبد، برای رسیدن به شاخص حداقل متوسط کشور در بحث توسعه شهرستان، باید پیشتازانه عمل کنیم.

 

منصوری با بیان اینکه طرح‌های خوبی با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری شده است گفت: سیاست دولت انقلابی تکمیل طرح‌هایی است که چندین سال بلاتکلیف مانده و در شهرستان بهارستان اقدامات خوبی انجام شده و الان شاهد بهره‌برداری از ساختمان دهیاری اورین، ساختمان اورژانس اجتماعی شهرستان بهارستان و سرای محله نسیم شهر هستیم.

 

وی عنوان داشت: با توجه به سرریز جمعیت به استان تهران با نگاه و برنامه ریزی برای آینده نباید بگذاریم که ساخت و سازهای غیرمجاز شکل بگیرد تا متحمل صرف زمان و هزینه‌های گزاف برای اصلاح آن باشیم.

 

استاندار تهران با بیان اینکه بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم بازگرداندن اعتماد و امید به مردم است افزود: مردمداری با لفظ و کلام نیست بلکه در عمل و خدمت اتفاق می‌افتد و تمام تلاش‌ها در این دولت بر این مبنا بوده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *