امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

پیامک شهروندان متخلفان را لو داد

گلستان – ابتکارآنلاین: رئیس کل دادگستری استان گلستان از شناسایی و دستگیری یک باند ۵ نفره کارچاق کن در یکی از حوزه های قضایی استان خبر داد.
کد خبر: 4267
زمان انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ بعد از ظهر -
96 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه همراهی مردم با دستگاه قضا همواره موجب افزایش راندمان و موفقیت ما در اجرای ماموریت ها و رسالت هایمان شده است، اظهار کرد: خوشبختانه مردم  استان هم با ارسال گزارش های خود به سامانه پیامکی دیده بان حفاظت و اطلاعات به شماره   ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ ، دادگستری ِ استان  را همراهی می کنند.

 

وی با بیان اینکه در یکی از همین ارتباطات مردمی یک باند کارچاق کن قضایی در سطح استان شناسایی و دستگیر شد، افزود: اعضای این باند ۵ نفره با همدستی کارشناسی که عضو این گروه بود در ازای دریافت سکه، در پرونده هایی که نیاز به  ارزیابی املاک بود، ارزش زمین ها و املاک را چندین برابر،  بیشتر از قیمت واقعی ِ آن، ارزش گذاری و به این ترتیب به مجرمین برای آزادی از زندان کمک می کردند.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه این افراد فقط در یک پرونده در ازای کمک به یک محکوم، با استفاده از ارزش گذاری غیرواقعی املاک، ۵ سکه طلا و صد میلیون تومان پول نقد دریافت کرده بودند، خاطرنشان کرد: عزم دادگستری استان بر شناسایی کارچاق کن ها و مبارزه با فساد جدی و قطعی است.

 

آسیابی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی معرفی شده پل ارتباطی برای کسانی است که می‌خواهند فساد اداری  و کارچاق کنی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و  اداره کل زندان ها  و همچنین وکلا و کارشناسان را، در استان افشا کنند، ادامه داد: مردم عزیز نسبت به محرمانه ماندن هویت و شماره تماس خود به طور کامل مطمئن باشند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *