امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه پردیس:

امنیت، ولایت و انقلاب خط قرمز ما هستند

پردیس – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهر پردیس گفت: امنیت، انقلاب و ولایت خط قرمز ما هستند و ما با دادن خون و جان خود از این سه دستاورد دفاع می‌کنیم.
کد خبر: 4283
زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ بعد از ظهر -
52 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید حسین حسینی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) و شهدای مدافع امنیت در مسجد جامع اهل بیت (ع) شهر بومهن اظهار داشت: حضور پر شور شهروندان در این مراسم پیام ما برای همراهی با ولایت به همه دشمنانی است که خواب براندازی ایران را می بینند.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار شهرستان پردیس در این حضور گسترده با خانواده معززشهدای این حادثه همدردی می کنند و مقام معظم رهبری می دانند که این همه سرباز دارند و همه آنها آماده برای لبیک گفتن به مقتدای خود هستند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: مردم ما با حضور گسترده در مراسم بزرگداشت و راهپیمایی ها پای بندی خود به نظام و خشم و انزجار خود را از دشمنان به دنیا نشان می دهند وپای نظام و ولایت ایستادند.

حسینی افزود: دشمنانی که هدف براندازی نظام را دارند در مسیر شیطانی و حیوانی پیش می روند، خصلت انسانی ندارند و بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع را می کشند ، بیت المال را به آتش می کشند و برای از بین بردن ایران علوی و مهدوی بر روی همه ارزشها پا می‌گذارند.

دشمنان ناجوانمردانه به زائران حرم حمله کردند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پردیس نیز در این آیین گفت: دشمنان ناجوانمردانه به زائران حرم حمله کردند، چند روزی از حادثه دردناک و غم انگیز از دست رفتن ۱۳ نفر از هموطنان ما در شاهچراغ می گذرد و همه ما عزادار از دست رفتگان هستیم.

ابراهیم گرمابدری اظهار داشت: دشمن به دنبال دشمنی هست و با این اقدام تروریستی تعداد زیادی از هموطنان را عزادار کردند و انشاالله شاهد از بین رفتن کسانی باشیم که در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی و بر هم زدن آسایش و امنیت مردم هستند.

وی افزود: مردم ولایتمدار شهرستان پردیس هم مانند سایر شهرهای ایران اسلامی اقدامات تروریستی اخیر را محکوم می کنند و در مسیری که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده است گام بر می دارند.

وظیفه سنگینی برای پاسداشت مقام شهدا داریم

شهردار بومهن نیز در این مراسم با بیان اینکه وظیفه سنگینی برای پاسداشت مقام شهدا داریم، گفت: وظیفه ما در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت مقام شهدا وظیفه بسیار سنگین است.

مجتبی رضازاده گفت: در این ایام با برکت توفیق برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ی مظلوم حرم شاهچراغ (ع) را در حادثه تروریستی روزهای گذشته در شهر بومهن داریم.

وی افزود: با حضور گسترده مردم مراسم گرامیداشت شهدا در مسجد جامع شهر بومهن برگزار شد و ما ازاین مکان مقدس به دشمن پیام دادیم که درخت تنومند انقلاب با خون شهیدان روز به روز تنومند تر می شود.

شهردار بومهن تاکید کرد: دشمنان نظام بدانند که هر قدر این اتفاقات بیفتد و هر قدر هم شرایط سخت را برای کشور ونظام ایجاد کنند راه به جایی نخواهند برد و روز به روز بر عزت وافتخار این ملت افزوده خواهد شد.

شهر بومهن با یکصد هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *