امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

رفع هرچه بیشتر موانع اشتغال و ازداوج جوانان

گیلان – ابتکارآنلاین: استاندار گیلان: همه امکانات برای رفع مسایل و مشکلات جوانان این سرمایه‌های ارزشمند کشور بسیج شوند.
کد خبر: 4297
زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ بعد از ظهر -
91 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – دکتر اسدالله عباسی امروز در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان با اشاره به نقش جوانان در توسعه وتعالی جامعه گفت: همه امکانات برای رفع مسایل و مشکلات جوانان این سرمایه‌های ارزشمند کشور بسیج شوند.

استاندار امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان با تاکید برتلاش مجدانه برای رفع مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان بر لزوم برگزاری نشست‌های مستمر شهرستانی برای پیگیری مشکلات، رفع موانع و تسهیل در ازدواج جوانان تاکید کرد.

دکتر اسدالله عباسی همچنین از مسولان بانک ها‌ی استان خواست روند پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان را سرعت بخشند.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان درادامه با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه و هدفمند دشمنان برای به انحراف کشاندن جامعه‌ی جوان کشور بر ضرورت توجه ویژه به معضلات جوانان جامعه برای مقابله با ترفند‌های بدخواهان ایران اسلامی تاکید کرد.

جهانبخش آرمان دبیرستاد ساماندهی امور جوانان گیلان هم با ارائه گزارشی روند تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی برای تسهیل ازدواج جوانان گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج به جوانان دراستان پرداخت شد.

دراین نشست هریک از مدیران اجرایی وفرمانداران شرکت کننده برضرورت بهره گیری هرچه بیشتر امکانات به ویژه امکانات فرهنگی – رفاهی دستگاه‌های دولتی برای کاهش هزینه‌ی ازدواج جوانان تاکید کردند.

(منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *