امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند

سمنان- ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مردم ولایتمدار استان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، انزجار خود از دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: 4329
زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ بعد از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی عصر چهارشنبه در شورای اداری استان سمنان در سالن جلسات استانداری ابراز داشت: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان کوبنده دشمنان است و  اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

 

وی افزود: ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند با توطئه‌های مختلف بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند.

 

امام جمعه سمنان گفت: مقابله با آمریکا و مبارزه دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک وظیفه است و پیشرفت و اقتدار ایران در واقع مقابله با دشمن و خاری بر چشم بدخواهان است.

 

وی تصریح کرد: دشمن با روش‌های مختلف مانند بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است و در این شرایط باید هوشیارانه عمل کرد و با توجه به جهاد تبیین دسیسه دشمنان را آشکار و خنثی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید اقناع افکار عمومی و تبیین جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به اینکه ترویج سیره زندگی و اخلاقی ائمه اطهار(ع) بیش از پیش در جامعه ترویج یابد، توصیه کرد: نسبت به یکدیگر دشمنی نداشته باشیم و در پیشبرد امور همراه یکدیگر باشیم.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندهی انتظامی استان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل استاندارد استان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در نشست شورای اداری استان سمنان گزارشی از عملکرد دستگاه‌ اجرایی حوزه کاری خود ارائه دادند.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *