امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت ورامین:

جنایات اخیر استکبار بیانگر تداوم کینه‌توزی دشمنان علیه ملت ایران است

ورامین – ابتکارآنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جنایات اخیر استکبار به ویژه حادثه تروریستی داعش در حرم شاهچراغ (ع) شیراز نشاندهنده و بیانگر تداوم کینه‌توزی دشمنان علیه ملت ایران است.
کد خبر: 4349
زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ بعد از ظهر -
58 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز پنجشنبه در مراسم استکبار ستیزی ویژه اصناف ورامین، اظهار داشت: فتنه ها و جنایات اخیر استکرار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به ویژه حادثه تروریستی داعش در شیراز، قلوب همه مومنین را به درد آورد و ثابت کرد که جنایت اسکتبار جهانی به ویژه در کشور تداوم دارد و برای خنثی کردن آن لازم است همه مردم بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با الهام از قرآن برپا شده و امام خمینی (ره) بنیانگذار این حرکت الهی در راستای نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی به مقابله با استکبار پرداخت و قوانینی همچون کاپیتولاسیون را که در آن به شأن و حرمت ایرانیان لطمه وارد می‌کرد از بین برد تا همه مردم ایران عزتمندانه زندگی کنند.

امام جمعه موقت ورامین با تبیین شرایط ایام آبان ماه در تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اتفاقات مهمی در آبان ماه در قبل و بعد از انقلاب اسلامی رخ داده و با هوشیاری مردم، این حوداث امروز کشور را به جایگاهی رفیع در جهان رسانده است که موجب شده تا ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها با وجود تمامی مشکلات اقتصادی در جهان حرف برای گفتن داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: امروز در حوزه تولید، صنعت و رفع وابستگی‌ها گام‌های خوبی برداشته شده و این وظیفه ما است که جوانانی را که ذهن آن‌ها توسط رسانه‌های معاند مسموم شده را بیدار کنیم تا تحت تاثیر احساسات و القای آزادی‌هایی که در آن هرزگی و زندگی حیوانی ترویج داده می‌شود دور نماییم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران ادامه داد: از دستگاه قضایی و مقامات امنیتی می خواهیم از حق مردم و نظام در مقابله با آشوب‌گران کوتاه نیایند، همگان بدانند این انقلاب به آسانی بدست نیامده است و همه قشرهای جامعه به ویژه اصناف در بزنگاه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

 

آبان یادآور واقعه تاریخی تبعید امام راحل به خاطر مخالفت با قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ است.

 

۱۳ آبان در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *