امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

قدر خود و انقلاب اسلامی را بدانید

شمیرانات – ابتکارآنلاین: دانش آموزان لواسانات و رودبارقصران امروز در یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور به قصد اعلام انزجارشان از استکبار جهانی راهپیمایی و آمادگی خود را برای صیانت و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
کد خبر: 4387
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ بعد از ظهر -
93 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  دانش آموزان هوشیار، اهالی متدین و مسئولان ولایتمدار لواسانات امروز (جمعه) را با تجمع در مصلی لواسان و سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا” ، “مرگ بر اسرائیل” ، “مرگ بر ضد ولایت فقیه” ایستادگی خود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

دانش آموزان و ورزشکاران نوجوان شمال پایتخت در مراسم ۱۳ آبان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته و عکس‌های سردار رشید اسلام شهید قتسم سلیمانی و پلاکاردهایی را نیز در دست داشتند که متون “انقلاب اسلامی چون کوه استوار”، “مطیع امر رهبریم” ، “امام خمینی (ره): همین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برای آن‌ها مرگ می‌آورد”، “مقام معظم رهبری: ۱۳ آبان سیلی دانش آموزان ایرانی به آمریکا بود” جمله آن‌ها بود.

محمدرضا علی‌اکبری، سرپرست بخشداری لواسانات نیز در سخنرانی این مراسم خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: قدر خود و انقلاب اسلامی را بدانید؛ این انقلابی که امروز شما وارث آن هستید، نتیجه ایثارگری‌های هزاران شهید، پیر و جوان، مرد و زن بوده است؛ شهدایی که در وصیت یکایک آن‌ها سفارش به ماندن در خط امام برای مقابله با نقشه‌های استکبار جهانی به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی میلیون‌ها قاسم سلیمانی، محسن حججی‌، آرمان الله‌وردی و سلمان امیراحمدی درون خود پرورش داده است، تاکید کرد: نسل نوجوان و جوان انقلاب نباید فراموش کند شیطان دشمن قسم‌خورده انسان است و شیطان امروز آمریکا و صهیونیست و مستکبران جهان هستند.

 

این مسئول تاکید کرد: بایستی با خوب درس خواندن، شناخت اهداف دشمنان و به یاد داشتن جنایات آن‌ها و گوش به فرمان رهبر بودن به رشادت و مجاهدت بپردازند تا ان‌شالله پرچم این انقلاب را تقدیم حضرت ولیعصر (عج) کنیم.

در پایان این مراسم، ضمن قرائت قطعنامه ۱۳ آبان ۱۴۰۱، برندگان مسابقات ورزشی امروز به دست جمعی از خانواده معظم شهدا و مسئولان منطقه تجلیل شدند.

دانش آموزان و شهروندان و مسئولان بصیر و ولایی رودبارقصران نیز در راستای گرامیداشت ۱۳ آبان، از میدان امام خمینی (ره) تا مسجد امام حسین (ع) محل برگزاری نماز عبادی سیاسی نماز جمعه را با شعارهای ضد استکبار جهانی و منافقان راهپیمایی کردند.

۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است که در تقویم رسمی ایران به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است.

لواسانات و رودبارقصران از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر ۴۷ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *