امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مجلس:

دشمنان از مشاهده موفقیت‌های جمهوری اسلامی به هراس افتاده‌اند

ری – ابتکارآنلاین: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان از مشاهده موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف با وجود تمام فشارهای اقتصادی و سیاسی و تحریم‌های وسیع، به هراس افتاده اند.
کد خبر: 4406
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ بعد از ظهر -
97 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  سید علی یزدی خواه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: به واقع شیطان بزرگ و ام الفساد آمریکا است و دست آن در تمامی توطئه ها و خونریزی ها علیه جمهوری اسلامی مشاهده می شود.

 

وی یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت مستکبر آمریکا با همکاری دولت انگلستان به توطئه چینی علیه ایران و تحریک رژیم پهلوی برای غارت کشور می پرداخت که با پیروزی مردم در قالب انقلاب اسلامی منافع آنان به خطر افتاد.

 

یزدی خواه به پرورش تروریست هایی مانند داعش به دست و سفارش دولت مستکبر آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: تربیت و آموزش نیروهایی مانند داعش با هدف ناآرام سازی منطقه و ایجاد آشوب در میان کشورهای مسلمان رخ داد، توطئه ای که با هوشیاری و تلاش سردار سلیمانی بی نتیجه ماند.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی باطن امریکا را داعش دانست و گفت: این دولت مستکبر در شرایطی که جمهوری اسلامی را در تمامی زمینه ها تحریم کرده اند و حتی ملت ایران به داروهای ضد سرطان و بیماری های خاص دسترسی ندارد، اینترنت و برنامه های ماهواره ای رایگان در اختیار مردم جمهوری اسلامی قرار می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از این خدمات رایگان اینترنتی و ماهواره ای به ملت ایران، غیر از تاثیرگذاری بر افکار و مغر جوانان و نوجوانان نمی تواند باشد.

 

یزدی خواه با بیان اینکه ایران مردم هوشیار و باهوشی دارد، دسترسی به فناوری های نوین، تکنولوژی های مربوط به ساخت کشتی، نانو و دیگر توانمندی ها در عرصه های مختلف را ثمره برخورداری از جوانان هوشمند این کشور خواند.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها سرآمد است، تصریح کرد: همین توانمندی برای دشمنان و مخالفان کشور غیر قابل تحمل شده است.

 

یزدی خواه اضافه کرد: امروز با تمام توطئه هایی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی به کار می گیرند، ایران به برکت ولایت فقیه و سیدی که در راس آن حضور دارد، همه امور را هدایت و بیمه می کند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۳ آبان افزود: امروز به ثمره هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب، دانشجویان و دانش آموزان هوشیار و با بصیریتی در کشور حضور دارند که اجازه تکرار توطئه های گذشته را به دولت مستکبر آمریکا نمی دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *