امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸ میلیارد تومان برای تکمیل بلوار یادگار امام شهر دماوند نیاز است

دماوند- ابتکارآنلاین: سرپرست شهرداری دماوند اعلام کرد: برای تکمیل پروژه بلوار یادگار امام شهر دماوند ۸ میلیارد تومان نیاز است و پیش بینی می کنیم طی ۴۰ تا ۴۵ روز این پروژه تمام شود.
کد خبر: 4427
زمان انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ بعد از ظهر -
48 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمود بهرامی روز شنبه با بیان اینکه بلوار یادگار امام یکی از پروژه های مهم توسعه معابر شهری دماوند است، گفت: عملیات انفجار جهت اجرای پروژه بلوار یادگار امام انجام شده و عملیات خاکبرداری در دست اجراست.

 

وی با بیان اینکه پس از خاکبرداری جدول‌گذاری و آسفالت انجام می شود و اگر نیاز به انفجار بعدی نداشته باشیم در عرض ۴۰ تا ۴۵ روز پروژه به اتمام می رسد، ادامه داد: طول این پروژه نیز یک کیلومتر است اما عرض آن زیاد و ۴۵ متر و شامل دو لاین است؛ جدولگذاری و زیرسازی آسفالت و روشنایی باید در آن اجرا شود.

 

این مقام مسئول افزود: برخی نقاط سخت نیاز به انفجار داشت و با دستگاه‌ها نمی‌شد انجام داد لذا طی دو مرحله باید انفجار صورت می‌گرفت و اکنون در حال جمع‌آوری لاشه‌های حاصل از انفجار هستیم و اعتبار نهایی این پروژه ۸ میلیارد تومان است.

 

سرپرست شهرداری دماوند در رابطه با راه‌های دسترسی بلوار یادگار هم گفت: بلوار یادگار امام با بلوار شهید بهشتی ارتباط دارد که ترافیک شهری را جواب می‌دهد.

 

اجرای پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی بلوار شهید بهشتی

 

بهرامی در خصوص پروژه‌های در دست اجرای شهرداری دماوند اظهار داشت: پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی بلوار شهید بهشتی با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از پروژه‌هاست که شامل جدول و کفپوش هم است.

 

وی افزود: این پروژه تا محله جیلارد ادامه دارد و اگر اعتبار کفایت کند تعریض و پیاده‌سازی را اجرا می‌کنیم، در حال حاضر پروژه آغاز شده و از سمتی که آماده است اجرا می‌شود و در مابقی نقاط عملیات خاکبرداری در دست اجراست.

 

سرپرست شهرداری دماوند گفت: امید است طی یک یا دو ماه آینده این پروژه تکمیل شود اما اعتبار کافی نیست و اگر بتوانیم بازهم اعتبار جذب کنیم تا آرامستان جیلارد پروژه را ادامه می‌دهیم.

 

بهرامی تصریح کرد: طول این پروژه کمتر از یک کیلومتر است اما پیاده‌رو سازی دو طرف خیابان را شامل می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *