امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد؛

واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان برای طرح ملی مسکن گیلان

سیاهکل – ابتکارآنلاین: رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از مناطق روستایی در اولویت است، گفت: ۱۰۰ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح ملی مسکن گیلان واگذار شده است.
کد خبر: 4582
زمان انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ بعد از ظهر -
89 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – پرویز فتاح بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر یک روزه به استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محرومیت زدایی مناطق روستایی اولویت اصلی دولت سیزدهم است.

 

وی از اختصاص ۲۰ میلیارد اعتبار برای بهسازی محور رودسر- سیاهکل – دیلمان خبر داد و افزود: این مسیر وضعیت مناسبی ندارد که با تلاش مسئولان مرمت و بازسازی می‌شود.

 

رئیس بنیاد مستضعفان از واگذاری ۱۰۰ هکتار اراضی این نهاد برای طرح ملی مسکن در گیلان خبر داد و اضافه کرد: برای تسهیل اجرای طرح ملی مسکن ۱۰۰ هکتار زمین بنیاد مستضعفان در چهار شهرستان گیلان واگذار می‌شود.

 

فتاح با اشاره به اقدامات خوب دولت در راستای محرومیت زدایی و طرح ملی مسکن بیان کرد: ظرف شش ماه مقدمات ساخت مسکن برای افراد کمتر برخوردار فراهم شود.

 

وی با اشاره به مناطق کم برخوردار سیاهکل افزود: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهرستان سیاهکل اختصاص پیدا کرد.

 

رئیس بنیاد مستضعفان از توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد بسته معیشتی با ارزش ۲۸ میلیارد تومان در سال‌جاری در مناطق مختلف گیلان توزیع شد.

 

فتاح با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت مسکن محرومین بیان کرد: با کمک کمیته امداد و بهزیستی ۸۷۰ واحد مسکن محرومین در گیلان ساخته می‌شود.

 

وی تحویل زمین‌های بنیاد علوی در گیلان را از مهم‌ترین اقدامات برشمرد و افزود: بیش از ۷ هزار اسناد علوی اعم از زراعی و مسکونی به صورت رایگان به افراد داده شده و در ۸ ماهه گذشته ۱۳۰۰ فقره اسناد محول شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *